En we hebben morgen, waarschijnlijk, alweer een SO. Iemand die me zou kunnen helpen hiermee? (Even gekopieerd en geplakt.)
Nu zit ik alleen met het probleem van de vergrotende en overtreffende trap..
ter is voor de vergrotende trap regelmatig
tat voor de overtreffende trap regelmatig
Als ze regelmatig zijn gebruik je toch de rijtjes van het zelfstandig naamwoord? Dus bijv. e/tes/te/ten etc.
Wanneer het onregelmatig is, dus zonder ter of tat, gebruik je toch de rijtjes van het zelfstandig naamwoord medeklinkergroep?
Hopelijk klopt dit een beetje, want op deze manier 'snap' ik het wel. Maar door andere mensen wordt ik in de war gebracht. xD

) maar zijn er nog andere extra methodes die goed helpen om woordjes te leren? Ik wil het op zo veel mogelijk verschillende manieren proberen. Ik ga het nu met die kaartjes doen, met WRTS en woorden nog eens naast elkaar zetten die héél erg op elkaar lijken en dan goed leren. Ezelsbruggetjes helpen goed, dus ik ga er nog meer bedenken..
Het is gewoon het probleem dat het in de klas voor mij te snel ging en ik het maar met moeite mij kon houden. Heb helaas iets te laat aan de bel getrokken, maar nog op tijd om het weer omhoog te krijgen. Bij jou scheelt het, waarschijnlijk, dat je er de tijd voor krijgt!
Frustrerend dit.. Nu ja, ik ga maar extra goed leren en dan laat ik dit cijfer wel weten en nog die van de proefwerkweek! Daarna zal het wel even lekker stil zijn.