Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
chimello schreef:Ik heb een hoop paarden maar ik ga ook gewoon op stage in Japan en als ik er werk vind blijf ik voor zolang ik wil. Mijn ouders zorgen voor mijn paarden in de tussentijd, er wordt mee gefokt en ze staan buiten. Dit is een grote kans voor je toekomstige werk, ik zou solliciteren!

hoop ook dat het gaat meevallen of onze oudste hond gaat niet blij zijn
Esmeej333 schreef:bigone schreef:Waarom studeer je eigenlijk als je dit soort kansen laat glippen, als je vriend er mee kan leven en je paarden worden goed verzorgt dan gaan. Kijk ook naar het vervolg, als jij afgestudeerd bent en dit staat op je palmares dan vergroot het ontzettend je kansen op een baan. In dit wereldje is niet zoveel dus grijp je kans. Als het echt niet gaat kun je echt wel na een bepaalde periode terug naar huis.
Waarom studeer je eigenlijk? Wat een rare vraag?
Mag je alleen studeren ala je anderhalf jaar naar het buitenland wilt ipv van thuisblijven?
F_Orumster schreef:Als je een wetenschappelijke studie volgt, weet je al dat ergens in je carrière je een periode in het buitenland zult verblijven.
MariekeS_ schreef:Citaat:Edit: Kijk 's even hier - óók leuk! Da's leven!! [BEU] Werken op de Noordzee: vaar een eindje mee!
Haha, dat topic is van TS
krijg nou wat! Had ik helemaal niet gezien, was zo gefascineerd door de foto's!! Hilli schreef:@F_orumster: als je een wetenschappelijke studie doet én een wetenschappelijke carrière ambieert, dan is niet-honkvast zijn een pré. Van de hardcore-biologen, waar de TS er eentje van is (en ikzelf ook) die de wetenschap in willen krijgt 2% (!) een vaste baan. De rest werkt op basis van tijdelijke contracten en voor je CV is het beter om zo nu en dan van.standplaats te wisselen.
Ambieer je een anderssoortige carrière, dan kun je veel honkvaster zijn en heb je het buitenland ook niet nodig anders dan eens voor een vakantie.
Hilli schreef:@F_orumster: als je een wetenschappelijke studie doet én een wetenschappelijke carrière ambieert, dan is niet-honkvast zijn een pré. Van de hardcore-biologen, waar de TS er eentje van is (en ikzelf ook) die de wetenschap in willen krijgt 2% (!) een vaste baan. De rest werkt op basis van tijdelijke contracten en voor je CV is het beter om zo nu en dan van.standplaats te wisselen.
Ambieer je een anderssoortige carrière, dan kun je veel honkvaster zijn en heb je het buitenland ook niet nodig anders dan eens voor een vakantie.
wat voor werk doe jij nu? 
ach als je het leuke foto's vond
Solleke_Noah schreef:chimello schreef:Ik heb een hoop paarden maar ik ga ook gewoon op stage in Japan en als ik er werk vind blijf ik voor zolang ik wil. Mijn ouders zorgen voor mijn paarden in de tussentijd, er wordt mee gefokt en ze staan buiten. Dit is een grote kans voor je toekomstige werk, ik zou solliciteren!
Mis je ze niet als je daar bent? Of maak je je geen zorgen dat ze bv een wondje hebben dat niemand opmerkt ofzo?
Lielle: als ik mag vragen, waar ben jij naartoe gegaan, en voor hoe lang? En viel het missen een beetje mee?
pmarena:hoop ook dat het gaat meevallen of onze oudste hond gaat niet blij zijn

En die ervaring in onderzoek kan je voor een 'kantoorjob' ook weer goed gebruiken