Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Moonlight17 schreef:Bij mij was hetzelfde week als de scheikunde cursus. Maar ik zou je zeker inschrijven, want AID is 2 weken en de scheikunde cursus iets korter.
Moonlight17 schreef:Jah AID valt dan ook in de zomervakantie. De AID en de scheikunde cursus lopen tegelijker tijd. Dus dan ben je ongeveer 2 weken kwijt meen ik van je vakantie. AID is voor mijn moeilijk uit te leggen aangezien ik hem nooit heb gedaan, maar de verhalen die ik heb gehoord praten ze over het volgende. Je wordt ingedeeld in groepjes en gaat met dat groepje heel veel verschillende activiteiten doen van sport tot spel etc. S'avonds zijn er veel feestjes en zo leer je de studentenverenigingen kennen. AID is dus eigenlijk de hele dag. Kosten zijn allemaal voor je eigen rekening net als het overnachten ergens.
ssandyy schreef:Moonlight17 schreef:Jah AID valt dan ook in de zomervakantie. De AID en de scheikunde cursus lopen tegelijker tijd. Dus dan ben je ongeveer 2 weken kwijt meen ik van je vakantie. AID is voor mijn moeilijk uit te leggen aangezien ik hem nooit heb gedaan, maar de verhalen die ik heb gehoord praten ze over het volgende. Je wordt ingedeeld in groepjes en gaat met dat groepje heel veel verschillende activiteiten doen van sport tot spel etc. S'avonds zijn er veel feestjes en zo leer je de studentenverenigingen kennen. AID is dus eigenlijk de hele dag. Kosten zijn allemaal voor je eigen rekening net als het overnachten ergens.
Oke bedankt!
Ik moet de scheikunde curses doen, dus denk dat ik dan geen aid kan doen of wel?
(gok dat ik 'm volgend jaar wel meer zal gebruiken though)
heb jij al wel een kamer en stalling? Juuuuul_Xx schreef:Ooow. Piekosjj dan hoef ik nog niks tw regelen dus. :p unihorses ik blijf voorlopig thuis en ga met de auto heen en weer. Ben nog te veel gehecht aan mn stalletje hier, we zijn één grote familie en we staan daar mooi dus ik wil dat voorlopog nog niet opgeven.heb jij al wel een kamer en stalling?
kon me niet beter wensen nou ja dat het niet in ede was
unihorses schreef:Moonlight17 schreef:Ja, de huidige studenten weet het ook pas net en de leraren wisten het 1 dag eerder.
maar ik wil helemaal niet studeren in velp? maar stufi gaat ook naar de kloten als ik stop... mag ik alles terug betalen
Moonlight17 schreef:unihorses schreef:
Nee snap ik helemaal, moet het even nakijken en geloof dat ze pas verhuizen in de vakantie van 2015 en dan in september in Velp beginnen. Van Hall is niet zo'n supergoede school wat betreft communicatie.