Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
superpony schreef:Iedereen is tevreden over de NHA, maar de Nti had een prijs of was als goed getest ofzo?
Gister met zoonlief naar Open Dag Windesheim. Ik geloof dat het de 3e of 4e open dag is en we bezoeken steeds info klassen van verschillende studies. Hij weet helaas nog steeds niet wat hij wil, maar moet gaan kiezen.
Ik vind veel wel interessant ( net als hij ), maar hou toch sterk in mn achterhoofd dat ik straks als ik 43/44 ben ook echt aan de bak wil kunnen. Iets waarmee je voor jezelf kunt beginnen is op die leeftijd vaak toch handiger. Ben ook al eigen baas geweest, dus zie dara zelf niet tegenop.
Ik ben geboren in een kapsalon en ben de zaak in gegaan toen ik mijn school goed had verknald. Zaak zelf runnen en alles regelen vond ik leuk hoor, maar het vak zelf is niks voor mij.
Ik verwacht dinsdag de boeken dus ik ben benieuwd. In mijn studie is foutloos schrijven echt een must maar vanuit de studie bieden ze geen mogelijkheden aan om dit bij te spijkeren. Ze hebben me van de uni de cursus bij Studieplan aangeraden.

vuurneon schreef:Die exact dezelfde cursus is hier in de prullenbak belandt
Studieplan heeft hetzelfde studiemateriaal als de LOI. Vreemde vraagstellingen, slechte begeleiding en niets opgeschoten behalve geld lichter
tja, dan loop je vast dus hebben het beide opgegeven.
) Iselda schreef:TessaS schreef:Leuk dat hier een topic van is!
Ik ga binnenkort ook beginnen met een thuisstudie van een jaar!
Ik ben net klaar met mijn Verzorgende IG niveau 3 opleiding en ik ben op dit moment aan het werk als Verzorgende in een verzorg/verpleeghuis. Helaas is dit toch niet het werk waar mijn hart ligt.
Daarom ga ik binnenkort beginnen met de thuisopleiding Secretaresse van de NHA.
Heeft iemand ervaring met de NHA thuisopleidingen?
Ik ben bezig met een studie van de NHA, maar dan 5 vakken op het VWO. Je moet wel gemotiveerd en zelfdiscipline hebben, maar ik geloof dat je dat met elke thuisopleiding moet![]()
Ik ben goed te spreken over de NHA, en volgens mij iedereen in dit topic wel! Wanneer ga je beginnen?
Wendybrian schreef:Hoi superpony,
In al je interesses zijn genoeg banen die je als zelfstandig ondernemer kan uitvoeren.
The sky is the limit, instructice is leuk om erbij te doen , hoelang is die opleiding..?