Nu ik er over nadenk gaat SPH inderdaad veel over chronische problematiek
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

amandananana schreef:Ja Yulius is een behoorlijk grote/bekende GGZ instelling. Je mag je interview wel sturen. Doe maar in een pb dan.
Het is behoorlijk heftig ja, maar ik ben wel zover dat ik als ik de deur achter me dicht trek het ook echt daar laat. Omdat deze stage 40 weken duurde en ik bijna aan mijn eind zit doe ik echt zo'n beetje alles: de tafelsituatie begeleiden, planningen maken met de jongeren, (delen van) therapieën echt geven, crea opdrachtjes, eigenlijk alles wel zo'n beetje, behalve de suïcide checks enzo..

Sem_ schreef:SPH is imo meer creatiever en gericht om mensen te helpen om te gaan met (vaak) chronische problematiek zoals ik het heb begrepen.
Bij SPH denk ik heel plat gezegd ook meer aan werken in bijvoorbeeld een opvang voor gehandicapten of een medisch kinderdagverblijf. Bij MWD denk ik meer aan iemand die in een instelling werkt en vooral gesprekken voert, therapieën e.d..
Hoewel met CMV minder als SPH of MWD.
belle_boef schreef:Waarover pieker je? Het niveau dat te makkelijk is, de inhoud? in dat geval kijk naar de minoren kun je zelf samenstellen waar je interesses liggen en als er maar weinig in de opleiding je aanspreekt en het werk later ook niet zit je wellicht niet op je plek?

Leek mij zelf heel interessant!
kan Inderdaad met mwd.