Wie weet tot morgen dan maar voor de eerstejaars
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

miekel92 schreef:Je slaapt inderdaad bij oudere jaars studenten, die noemen we je intropapa's/mama'szij weten ook de hele week waar je heen moet en wat je gaat doen:)
Poeh ik weet niet meer wie het over PDM03 had maar die heb ik ook pas in augustus gehaald in mijn eerste jaar, wat was ik blij zeg!
Afgelopen week nog HDM21 E+R, Frankham, HDM22 en HDM83 herkanst (wat nare persoonlijke omstandigheden gehad dit jaar dus veel gemist:( )
Had nog het honden- en kattenbesluit op de mas gehaald waarvoor ik hem mocht ruilen
Stomme module was het toen al!
Net als ethiek, ook zo'n drama en statistiek, de rest was allemaal niet zo moeilijk maar dit vond ik niet interessant (deel meijer wel maar niet alles) en de leraren onsympathiek! _Ananas_ schreef:Toen wel, mocht hem toen inruilen. Maar weet niet hoe het nu zit met verplichte modules? Was voor mij wel een uitkomst zeg, die stomme meijer had altijd een andere meningNet als ethiek, ook zo'n drama en statistiek, de rest was allemaal niet zo moeilijk maar dit vond ik niet interessant (deel meijer wel maar niet alles) en de leraren onsympathiek!

Ben zelf niet zo'n feestbeest (ook de reden waarom ik eerder ben weggegaan), dus mijn leven ziet er heeeel anders uit dan de introweek 
wij gingen levend bowlen geloof ik en werden toen gekocht door onze intromama's...gingen we picknicken in het park
In mijn tijd gingen we nog fietsen vissen uit de grachten. Echt fantastisch was dat!!
De hele week dezelfde overall aan, elke avond stappen (en eindigen in de soos van Osiris), roeien (volgens mij zelfs voor de rechtbank
) en inderdaad een kunstje doen voor de veiling (waar wij als groepje onze intropapa&mama geld hadden gegeven om op ons te bieden, zodat we een middag vrij hadden ipv ergens schoonmaken), fietsen vissen uit de grachten (echt een stuk of twintig!).