HBO Diermanagement

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Smee__

Re: HBO Diermanagement

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 00:02

Mijn zenuwen zijn weer weg haha, maar net was ik echt even heel zenuwachtig :=

Wie weet tot morgen dan maar voor de eerstejaars :))

Tamara1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 09:42

En hoe bevalt het in jullie witte VHL overal? _O-

Ben nog even op school voor nabespreking majorstage.
Moest wel lachen dat ik het zag, kan me die stomme dingen nog wel herinneren van 4 jaar terug :D

Heel veel plezier in ieder geval komende week

ItsMeGaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 13:26

miekel92 schreef:
Je slaapt inderdaad bij oudere jaars studenten, die noemen we je intropapa's/mama's :) zij weten ook de hele week waar je heen moet en wat je gaat doen:)

Poeh ik weet niet meer wie het over PDM03 had maar die heb ik ook pas in augustus gehaald in mijn eerste jaar, wat was ik blij zeg!
Afgelopen week nog HDM21 E+R, Frankham, HDM22 en HDM83 herkanst (wat nare persoonlijke omstandigheden gehad dit jaar dus veel gemist:( )

ik was het van de pdm03 herkansing:( helaas net het eerste onderdeel terug gekregen en een 4,5 :/ Dat wordt dus hopen op een 6,5 op het andere onderdeel en anders heb ik denk ik een groot probleem:( iemand die weet hoe dat dan verder gaat?

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 13:53

Naar de examencommissie om een extra kans vragen maar dan zou ik in ieder geval de hulp van je slber inschakelen om bijv ook te kijken naar je manier van leren. T is een kl*tetentamen maar misschien kan je toch nog iets vinden waardoor je t makkelijker onthoudt.

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 14:17

Oe balen! Is dat het deel van Meijer? Duimen voor een 6,5 en anders idd naar de examencommissie. Bij mij in de klas hadden 4 of 5 mensen hem niet gehaald, maar ze zijn toch over gegaan en merendeel heeft nu zn P. Er is dus nog zeker hoop, zeker als je kan aantonen dat je bijvoorbeeld de rest wel hebt gehaald. Ik duim voor je iig!

ItsMeGaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 16:25

oke dan ga ik zeker naar de examencommisie als ik het niet gehaald heb! Alle andere toetsen en modules heb ik allemaal voldoende gehaald en afgesloten:) er is dus nog hoop haha!
morgen wordt het andere deel nagekeken dus het is afwachten in spanning! in ieder geval bedankt voor het duimen!

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 22:01

Ooit heb ik dat deel laten vallen toen ik hem steeds niet haalde :+ Had nog het honden- en kattenbesluit op de mas gehaald waarvoor ik hem mocht ruilen :Y) Stomme module was het toen al!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 22:46

Zag al op Blackboard dat er weer veel slechte cijfers gehaald waren op PDM03. Balen zeg ItsMeGaby! Mijn vriendin heeft godzijdank een 7,3 op gedrag want ik heb geen zin om de opleiding verder te doen zonder haar. :D

ItsMeGaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 23:18

_Ananas_ schreef:
Ooit heb ik dat deel laten vallen toen ik hem steeds niet haalde :+ Had nog het honden- en kattenbesluit op de mas gehaald waarvoor ik hem mocht ruilen :Y) Stomme module was het toen al!

Kun je een module laten vallen?

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 23:24

Toen wel, mocht hem toen inruilen. Maar weet niet hoe het nu zit met verplichte modules? Was voor mij wel een uitkomst zeg, die stomme meijer had altijd een andere mening :+ Net als ethiek, ook zo'n drama en statistiek, de rest was allemaal niet zo moeilijk maar dit vond ik niet interessant (deel meijer wel maar niet alles) en de leraren onsympathiek!

ItsMeGaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 00:02

_Ananas_ schreef:
Toen wel, mocht hem toen inruilen. Maar weet niet hoe het nu zit met verplichte modules? Was voor mij wel een uitkomst zeg, die stomme meijer had altijd een andere mening :+ Net als ethiek, ook zo'n drama en statistiek, de rest was allemaal niet zo moeilijk maar dit vond ik niet interessant (deel meijer wel maar niet alles) en de leraren onsympathiek!

Ohh beter! Haha helemaal met je eens! Die paar vakken ga ik ook echt niet missen:p maar het hoort erbij:)

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 07:54

Pdm03 is helaas een verplichte module ;-)

Overleven jullie de introweek een beetje?

Likemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-13 08:18

Het gaat wel, alleen het studentenleven is wel zwaar..

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 10:05

haha ik vind de introweek niet echt met mijn studentenleven overeenkomen hoor ;) Ben zelf niet zo'n feestbeest (ook de reden waarom ik eerder ben weggegaan), dus mijn leven ziet er heeeel anders uit dan de introweek :P

vind je het wel een beetje leuk? vandaag is de opleidingendag of niet?

ItsMeGaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 16:01

Ik moet het even kwijt maar AAAAAAAAAH ik heb mijn herkansing gehaald! Zo blij! Ik kan maandag dus gewoon weer naar school :)

Tamara1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 16:18

Goedzo +:)+

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:12

Gefeliciteerd!

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 20:33

goedzoo :)
ik reed net na mn werk langs school...allemaal VHLoverals xD hihi had gelijk rare dégavu van 2 jaar terug...dat roeien...snapte er niets van :')

Tamara1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 20:43

Haha dat had ik ook precies ballard ;)

Hebben jullie ook allemaal een dansje moeten doen in het centrum om vervolgens voor x meters bier verkocht te worden? >;)

Dat was echt te erg... Wij deden een dansje op single ladies van Beyonce *\%/*

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 21:36

Ah ja verschrikkelijk! Was dat alweer vergeten, maar idd...dat heb Ik verdrongen :P wij gingen levend bowlen geloof ik en werden toen gekocht door onze intromama's...gingen we picknicken in het park :)

Elevien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 21:40

Goede herinneringen, de introductieweek :)) In mijn tijd gingen we nog fietsen vissen uit de grachten. Echt fantastisch was dat!!

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 21:57

Ik lees allemaal herkenbare verhalen :D De hele week dezelfde overall aan, elke avond stappen (en eindigen in de soos van Osiris), roeien (volgens mij zelfs voor de rechtbank :D ) en inderdaad een kunstje doen voor de veiling (waar wij als groepje onze intropapa&mama geld hadden gegeven om op ons te bieden, zodat we een middag vrij hadden ipv ergens schoonmaken), fietsen vissen uit de grachten (echt een stuk of twintig!).
Hilarisch dat het nog hetzelfde is... mijn introweek was 9 jaar geleden :D :D

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 22:04

Fietsen vissen mag helaas al een tijd niet meer van de gemeente..

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 18:51

Iemand hier die Paard & Management doet? Krijg een mailtje dat we dinsdag direct excursie hebben van HDM61. Ben erg benieuwd wat voor excursie het is. :D

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 20:29

hmmm...heb HDM61 nog niet, dus kan je niet helpen ;) ben ook wel benieuwd waar je heen zou gaan!

(zie net: jij bent Jildau :P heb met jou vorig jaar een module gedaan van hdm21 geloof ik, waar onze groepjes uiteen gingen... :') )