Ceriadwen schreef:Goh Tieneke ongesteld ofzo?
Het enige wat ik zeg is dat als het stage lopen teveel is, dat het dan waarschijnlijk niet het goede beroep is. Ik behoed het kind voor een fout die in het vervolg van haar leven een grote impact kan hebben. Als je het niet kan moet je het niet doen, zo ontzettend moeilijk is dat niet.
En nogmaals stagaires kosten meer dan ze opleveren, het is dat bedrijven de tijd En het geld willen vrij maken om deze mensen op te leiden anders had er helemaal geen werk geweest na de schooltijd.
Dit is niet wat ts wil, TS wil een rustig baantje waar ze niet teveel inzet moet laten zien, waar het allemaal wat makkelijker op haar bordje gespreid wordt gelegd en waar ze vooral geen opoffering voor moet doen.
Duidelijk toch?
Stage lopen is haar niet teveel, maar meer uren stage lopen dan dat ze officieel mag, dat hoeft ze als stagiaire nog gewoon weg niet te kunnen. En je zegt dingen over TS die ze helemaal niet heeft gezegd of heeft laten blijken in haar post van 'een rustig baantje waar ze niet teveel inzet moet laten zien etc.' waar haal je dat vandaan? Enige wat ze zegt is dat ze meer uren moet doen dan ze überhaupt mág doen en dat ze daar moeite mee heeft.
Zoals ik ook al zei, vind ik dat je erg respectloos bent tegenover TS. Minachtend en onbeschoft.
Ga je nu beweren dat er meerdere bokkers zijn die dat vinden, en die het állemaal fout hebben? Of realiseer je dat je wellicht inderdaad wat overdreven hebt in je reacties?