Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Somebitch schreef:Lianne86 schreef:Wel weer "handig" om geld langer binnen te houden... Want dit oplossen kost toevallig minimaal 10 werkdagen natuurlijkDus jij krijgt je uitkering later... En zij krijgen nog een paar dagen extra rente... Doe dat bij minimaal 1000 mensen elke maand.. Levert een leuk bedrag op dan
Snap wel dat ze dit na moeten gaan natuurlijkMaar het kan zo zijn dat iemand een sofinr heeft gewisseld (verkeerd overgenomen) of dezelfde naam wil ook nog wel eens problemen opleveren
Goh lekker oordelen zeg als je zelf niet weet hoe het werkt.
Geloof me nu maar. Als het bij justitie nagevraagd wordt en het blijkt een fout te zijn is het binnen 24 uur opgelost. Dat duurt geen 10 werkdagen hoor.
En zolang dat soort mensen nog een uitkering heeft.. Blijf ik even geen fan 
Maar voordat het door de bureaicratische molen is... Conrole die, schriftelijk dat binnen etc.. Somebitch schreef:Lianne86 schreef:Wel weer "handig" om geld langer binnen te houden... Want dit oplossen kost toevallig minimaal 10 werkdagen natuurlijkDus jij krijgt je uitkering later... En zij krijgen nog een paar dagen extra rente... Doe dat bij minimaal 1000 mensen elke maand.. Levert een leuk bedrag op dan
Snap wel dat ze dit na moeten gaan natuurlijkMaar het kan zo zijn dat iemand een sofinr heeft gewisseld (verkeerd overgenomen) of dezelfde naam wil ook nog wel eens problemen opleveren
Goh lekker oordelen zeg als je zelf niet weet hoe het werkt.
Geloof me nu maar. Als het bij justitie nagevraagd wordt en het blijkt een fout te zijn is het binnen 24 uur opgelost. Dat duurt geen 10 werkdagen hoor.
quartel schreef:hebben ze je niet kunnen vertellen waarom je in de bak zit???
heb je een bom laten ontploffen of heb je je buren gestalkt.......wie weet wel voor fraude
jaime_andrea schreef:Ja bij justitie zal het wel binnen 24 uur geregeld worden maar dat wil niet zeggen dat het UWV dat verwerkt want die werken zeker niet met een 24 uur regeling...enne ja ik weet hoe ze werken en daar gaat met grote regelmaat div werkdagen overheen
waarom moet dit bij justitie geregeld worden dan? 
Murthul schreef:quartel schreef:hebben ze je niet kunnen vertellen waarom je in de bak zit???
heb je een bom laten ontploffen of heb je je buren gestalkt.......wie weet wel voor fraude
Waar wij aan zitten te denken is dat ik moet zitten voor medeplichtigheid..
Ik heb zitten fotograferen terwijl mijn 3 huisgenoten de moord op meneer M. uis pleegden..
Klik hier voor de bewijsstukken van de politie..
1 + 1 is bij mij 2...
Lianne86 schreef:Het is wel verstandig om daar rekening mee te houden! Het spijt me wel, maar het is toch vervelend als je het geld niet krijgt wanneer jij dat gepland hebt omdat het altijd op dag x wordt gestort.... Als je kijkt naar de aanmeldprocedure... Tjah, gaat ook niet 1 dagje overheen... En deze fout klinkt heel simpel, maar het is a. vakantieperiode... b. te bureaucratisch... Dus mjah1 + 1 is bij mij 2...
Dan kun je van te voren tenminste al iets regelen ipv de huur en weet ik veel wat die afgeschreven wordt terwijl er niets op je rekening staat. (Van spaarrekening overboeken/tijdelijk lenen)... Dat beter dan met je volle boodschappentas aan de kassa staan en niets hebben

Murthul schreef:Even voor de duidelijkheid: de laatste keer dat ik in een gevangenis was was in groep 6 tien we gingen kijken met school
Ik heb gebeld, en die meneer vroeg zwaar serieus of ik niet misschien voortvluchtig was.. Ik ben beledigd..
Hij zou ervoor zorgen dat ik word teruggebeld vandaag voor 5en en anders morgen voor 12 uur..
) Maar als ik morgen de gevangenis in ga, dan denk ik niet dat ik die dagen dat ik vastzit nog recht heb op een uitkering.. Zou dan tot de 11e worden uitbetaald (lijkt mij?)
) dan denk ik op mijn beurt ook dat dat sneller moet kunnen! (En ja, de controles zijn nodig, dat snap ik... Maar ik denk echt dat het sneller moet kunnen... (Nouja, heb bij een uitzendbureau gewerkt, als je kijkt hoe lang het duurt voordat ze je ziektedagen uitbetalen etc.) tjah, dan heb ik toch mijn twijfels... Veel klachten er over gehad in ieder geval