Rowdine schreef:Ik kreeg met name een pak voor de broek als ik een slecht rapport had.
Nou dan heb je misschien wel heel hard gewerkt toch een slecht rapport en als toetje een pak op je broek....lekker motiverend.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NatasjavE schreef:Rowdine schreef:Ik kreeg met name een pak voor de broek als ik een slecht rapport had.
![]()
![]()
Nou dan heb je misschien wel heel hard gewerkt toch een slecht rapport en als toetje een pak op je broek....lekker motiverend.
mijn zusjes/broertje krijgen altijd hetzelfde aantal. Maakt niet uit of het een goed of slecht rapport is. Hij doet denk ik alsof hij het leest, maar hij doet zn leesbril niet op, dus hij kan het niet eens (goed) zien
Mijn moeder kijkt wel altijd goed
Jaime_ schreef:Hier ging het andersom, er werden juist dingen weggenomen bij een slecht rapport, maar dat kwam omdat ik gymnasium kon, Havo deed, en naar vmbo moest.
Rowdine schreef:Jaime_ schreef:Hier ging het andersom, er werden juist dingen weggenomen bij een slecht rapport, maar dat kwam omdat ik gymnasium kon, Havo deed, en naar vmbo moest.
Dat vind toch altijd zo raar. Als je gymnasium aankan, dan kan je dat ook met weinig studeren en daardoor havo al helemaal.
Ik vraag me echt af hoe je ooit op het vmbo terecht komt als je gymnasium aankan.
Rowdine schreef:Jaime_ schreef:Hier ging het andersom, er werden juist dingen weggenomen bij een slecht rapport, maar dat kwam omdat ik gymnasium kon, Havo deed, en naar vmbo moest.
Dat vind toch altijd zo raar. Als je gymnasium aankan, dan kan je dat ook met weinig studeren en daardoor havo al helemaal.
Ik vraag me echt af hoe je ooit op het vmbo terecht komt als je gymnasium aankan.
haha
lieveli schreef:Rowdine schreef:
Wat dacht je van slechte cijfers halen?