Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maartje1990 schreef:Saintelette schreef:Yes net m'n laatste cijfer van jaar 3 binnen gekregen dus dat is nu lekker allemaal afgeslotenop naar t afstuderen
![]()
Iemand vroeg trouwens of de lerarenopleiding moeilijk was, nou ik heb alles gehaald zonder te herkansen / afhankelijk van t aantal vakken begin ik max een week van te voren met wat lezen.. Dus neehaha
welke lerarenopleiding doe jij?Want die wil ik ook wel doen dan hahaha. Dat verschilt echt per persoon denk ik hoor. Ik ben zelf van het vmbo naar havo gedaan en dat is wat anders dan iemand die bijv. van vwo komt of altijd makkelijk de havo heeft aangekund. Ik moet echt m'n best doen, maar het is te doen, mits je je best doet
maar ik ben op 0,02 blijven zitten op het vwo omdat ik te lui was
dus denk dat daar t verschil in zit.. Heb ook een aantal klasgenoten die het een stuk zwaarder hebben.. Maar omdat ze vroeg wat ik ervan vond, dat antwoord dus
ik ga dit jaar afstuderen maar begin ook al aan de master opleiding. savasan schreef:xMercury, heb jij de boekenlijst al binnen? Het beste is namelijk de literatuur boeken nu al te lezen. Mensen maken elk jaar weer de fout om in de 3e periode (wanneer LitCult begint) te beginnen met lezen en dan gaan ze keihard onderuit.
Maar er staat op Studystore nog niks en ik vind het via Bol.com een beetje 'tricky'... Er zijn zoveel verschillende boeken haha
Gittekit schreef:Char_elle schreef:Eerste jaars emma. Hmm geen zwarte maxi dress gezien. Ik stond in een roze korte broek met wit shirt. Was net ook nog even bij babbus.
Dan heb ik je daar denk ik wel gezien, was je met een ander meisje en heb je even buiten staan kletsen met Emma?
Zijn er van jullie die een verzorgpaard hebben? Op marktplaats op 15 km niets te vinden :-( Iemand tips daar voor? 
Heb altijd eigen paarden gehad, sportpaard is in 2011 verkocht nadat ik pfeiffer heb gehad en ver weg ging studeren. Reed met haar L springen en zou de volgende wedstrijd mijn M sgw debuut gaan maken. Stomme rot ziekte
Maar jij bent een springruiter dus?