HAVO examenjaar 2013/2014

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XNienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 18:53

Iljavdm schreef:
Een goede vriendin blijft ook zitten ja. Voor de rest nog wel een paar maar ik.zie ze nog wel :)

wel sterkte ermee jullie!

HAHA kijk je snapchat is, ik zet mezelf voorschut

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 19:32

Ik had de laatste proefwerkweek echt geen zin meer en voelde me lichamelijk ook slecht dus heb een paar slechte maar ook goede punten gehaald :') Voor mn PO van natuurkunde had ik een 8 dus ik dacht, nou dan start ik volgend jaar fijn met een 8 en dan haal ik voor de laatste toets gewoon nog een onvoldoende _O- Nouja komt over alsof ik geen ruk ervoor wil doen maar het ging (gaat) lichamelijk nog niet goed :+

XNienke_

Re: HAVO examenjaar 2013/2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 20:03

ben hardlopen.. -O- -O-

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 20:04

XNienke_ schreef:
ben hardlopen.. -O- -O-

Veel plezier ;)

nina023

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 20:05

Ik ben er ook bij! Hoor net dat ik over ben naar 5 havo *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 20:07

anneschr schreef:

Gefeliciteerd!

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 20:14

En ik hoor net dat ik een 8.3 had op een toets economie van 4havo die ik nog moest maken om alle stof te hebben behandeld. Ik was die dag heel ziek dus ben super blij :)
Laatst bijgewerkt door DaisyDarling op 27-06-13 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 20:15

Wow :wow:
Super goed!

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 20:16

taartjee schreef:
Wow :wow:
Super goed!

*\o/*
* even toegevoegd welk vak *

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 20:18

ECONOMIE?!
Woow!
Dat is echt in mijn ogen samen met M&O het meest poedersuiker vak wat ik heb!
_/-\o_

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 20:23

anneschr schreef:

Congrats :)

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 20:35

taartjee schreef:
ECONOMIE?!
Woow!
Dat is echt in mijn ogen samen met M&O het meest poedersuiker vak wat ik heb!
_/-\o_

Neeee! Op vwo niveau waren ze altijd moeilijk, maar voor M&O haalde ik altijd makkelijk een 7.5 enzo. Alleen voor economie heb ik een rotleraar, die echt niet kan uitleggen -O- Daar moet je dus blij zijn met een 5.5 :Y)
Ik vind M&O vooral echt leuk haha :D
WiskundeA daarentegen; das pas poedersuiker }>

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 20:36

DaisyDarling schreef:
Neeee! Op vwo niveau waren ze altijd moeilijk, maar voor M&O haalde ik altijd makkelijk een 7.5 enzo. Alleen voor economie heb ik een rotleraar, die echt niet kan uitleggen -O- Daar moet je dus blij zijn met een 5.5 :Y)

Met wiskunde heb ik nauwelijks moeite!
Maar ik vind M&O wel heel leuk, maar ik bak er gewoon niet zo heel veel van :Y)

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 20:39

taartjee schreef:
DaisyDarling schreef:

Met wiskunde heb ik nauwelijks moeite!
Maar ik vind M&O wel heel leuk, maar ik bak er gewoon niet zo heel veel van :Y)

Beetje van elkaars talent lenen dan? Van wiskunde bak ik dus niets, ik heb de logica van woorden nodig om dingen te snappen(snap je? :+ )
Daarom ben ik dus ook gek op geschiedenis en literatuur.
Dat gezegd hebbende; watvoor PWS gaan jullie allemaal doen? :D

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 20:41

Stiekem al even meegelezen, maar kruip nu toch maar onder mijn steen vandaan...

Volgend jaar over naar 5 havo, erg blij mee natuurlijk! Ook al lichtelijk zenuwachtig voor de examens, nu al. :')
Nu zit ik bijna op het einde van mijn tentamenweek; nog drie toetsen morgen en dan ben ik er eindelijk vanaf! NLT, Nederlands en natuurkunde, moet lukken.

Als profiel heb ik overigens NT, met als keuzevakken M&O, NLT en biologie, dus eigenlijk van ieder profiel wel iets.

Om maar meteen op de bovenstaande vraag in te haken: Over de camera, bij het vak NLT. :)
Laatst bijgewerkt door Leonyr op 27-06-13 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 20:42

PW heb ik dit jaar al afgerond, man! Wat was dat een drama!

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 20:44

Waar deed je het over taartjee? (heb je ook een echte naam? :) )
Camera, ook leuk!
Ik wilde het allerliefst een onderzoek over gedrag doen, maar aangezien ik geen biologie heb mocht dat niet.
Dus wordt het iets over Engelse literatuur en poëzie <3

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 20:46

Ik heb zeker ook een echte naam ;) Tara :)
Ik moest het over water doen... oftewel waterkwaliteit van Zeumeren (recreatiegebied langs de A1, Voorthuizen)
We hadden een externe begeleider en de communicatie verliep gewoon niet... dat heeft er dus ook voor gezorgd dat ik een 5 heb voor het PW...
Het vak was trouwens scheikunde, heb het niet zelf gekozen, maar ik zat in een NT klas, terwijl ik een EM-er ben...

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 20:47

DaisyDarling schreef:
Waar deed je het over taartjee? (heb je ook een echte naam? :) )
Camera, ook leuk!
Ik wilde het allerliefst een onderzoek over gedrag doen, maar aangezien ik geen biologie heb mocht dat niet.
Dus wordt het iets over Engelse literatuur en poëzie <3

En erg leerzaam, kijk er al naar uit. Al wil ik niet weten hoeveel werk het is...

Kun je het niet combineren met een ander vak? Welk vakkenpakket heb je?

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 20:51

taartjee schreef:
Ik moest het over water doen... oftewel waterkwaliteit van Zeumeren (recreatiegebied langs de A1, Voorthuizen)
We hadden een externe begeleider en de communicatie verliep gewoon niet... dat heeft er dus ook voor gezorgd dat ik een 5 heb voor het PW...
Het vak was trouwens scheikunde, heb het niet zelf gekozen, maar ik zat in een NT klas, terwijl ik een EM-er ben...

Rottig is dat altijd, als communicatie niet werkt. Ik heb dit zelf gemerkt met een extern project voor Engels; heel onze klas werd er gewoon agressief van. Zó vervelend. Wat apart dat jullie dan iets buiten je profiel moeten doen, bij ons mág dat niet eens. In je eentje mag eigenlijk ook niet, maar ik doe het wel omdat ik dus als enige nieuwe in 5havo terechtkom. Vind het wel best ook eigenlijk, tenminste lekker mijn eigen ding doen :j

Nee, ik kan het niet combineren. Gedrag is iets wat bij ons helemaal niet wordt behandeld en mijn andere grote interesse, voeding, ook eigenlijk totaal niet. Onze biologen doen allemaal vooraf opgezette projecten en daarbij instromen wordt hem dus niet.
Ik heb op havo E&M(was op vwo C&M) met Economie, M&O, Geschiedenis en Frans.

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 20:53

DaisyDarling schreef:
taartjee schreef:

Rottig is dat altijd, als communicatie niet werkt. Ik heb dit zelf gemerkt met een extern project voor Engels; heel onze klas werd er gewoon agressief van. Zó vervelend. Wat apart dat jullie dan iets buiten je profiel moeten doen, bij ons mág dat niet eens. In je eentje mag eigenlijk ook niet, maar ik doe het wel omdat ik dus als enige nieuwe in 5havo terechtkom. Vind het wel best ook eigenlijk, tenminste lekker mijn eigen ding doen :j

Nee, ik kan het niet combineren. Gedrag is iets wat bij ons helemaal niet wordt behandeld en mijn andere grote interesse, voeding, ook eigenlijk totaal niet. Onze biologen doen allemaal vooraf opgezette projecten en daarbij instromen wordt hem dus niet.
Ik heb op havo E&M(was op vwo C&M) met Economie, M&O, Geschiedenis en Frans.
Dat is balen! Wij krijgen wel redelijk veel vrijheid; zo wordt fotografie / camera bij ons ook niet behandeld. Toch maar ik PWS er over doen, zelf proeven en dergelijke opzetten. :)

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 20:55

Leonyr schreef:
Dat is balen! Wij krijgen wel redelijk veel vrijheid; zo wordt fotografie / camera bij ons ook niet behandeld. Toch maar ik PWS er over doen, zelf proeven en dergelijke opzetten. :)

Dat is wel heel fijn, zeker als je echt weet wat je wil doen. Voor mij is deze richtlijn wel goed, anders was ik waarschijnlijk met iets gekomen als
'In welke mate beïnvloedde voeding het gedrag van 17e eeuwse Engelse poëzieschrijvers?' Teveel tegelijk willen dus :')

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 20:57

Ik baalde ook echt enorm dat het zo is gegaan, maar je moest dus iemand opgeven van je eigen profiel, maar dat kon ik niet omdat ik in een nt/ng klas zat. Iedereen met hetzelfde profiel als ik, had dan al iemand en ik liep nog zielig in mijn eentje rond. School heeft mij dus gewoon bij scheikunde 'gedropt'
Mijn profiel was: EM met bio, scheikunde, economie, M&O, wiskunde a en geschiedenis, maar heb voor de kerstvakantie scheikunde eruit geflikkerd omdat ik het gewoon niet kon hoe hard ik het ook probeerde. (Had twee extra vakken : scheikunde en bio, een daarvan mocht ik laten vallen aan het einde van havo 4, en verder het gehele jaar door in havo 5)

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 21:00

DaisyDarling schreef:
Leonyr schreef:

Dat is wel heel fijn, zeker als je echt weet wat je wil doen. Voor mij is deze richtlijn wel goed, anders was ik waarschijnlijk met iets gekomen als
'In welke mate beïnvloedde voeding het gedrag van 17e eeuwse Engelse poëzieschrijvers?' Teveel tegelijk willen dus :')

Haha. :') Ja, dan is enige begrenzing wel prettig.
Mij lijkt het echt vreselijk om perse een bepaald (groot) onderzoek te moeten doen, waar je zelf niet helemaal achter staat. Zoals bij Tara, bijvoorbeeld.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 21:03

Leonyr schreef:
Haha. :') Ja, dan is enige begrenzing wel prettig.
Mij lijkt het echt vreselijk om perse een bepaald (groot) onderzoek te moeten doen, waar je zelf niet helemaal achter staat. Zoals bij Tara, bijvoorbeeld.

Inderdaad, dan is motivatie om iets te doen opbrengen ook zo moeilijk lijkt me :(