Iljavdm schreef:Een goede vriendin blijft ook zitten ja. Voor de rest nog wel een paar maar ik.zie ze nog wel
wel sterkte ermee jullie!
HAHA kijk je snapchat is, ik zet mezelf voorschut
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Voor mn PO van natuurkunde had ik een 8 dus ik dacht, nou dan start ik volgend jaar fijn met een 8 en dan haal ik voor de laatste toets gewoon nog een onvoldoende
Nouja komt over alsof ik geen ruk ervoor wil doen maar het ging (gaat) lichamelijk nog niet goed
taartjee schreef:ECONOMIE?!
Woow!
Dat is echt in mijn ogen samen met M&O het meest poedersuiker vak wat ik heb!
Daar moet je dus blij zijn met een 5.5
DaisyDarling schreef:Neeee! Op vwo niveau waren ze altijd moeilijk, maar voor M&O haalde ik altijd makkelijk een 7.5 enzo. Alleen voor economie heb ik een rotleraar, die echt niet kan uitleggenDaar moet je dus blij zijn met een 5.5
![]()
Ik vind M&O vooral echt leuk haha![]()
WiskundeA daarentegen; das pas poedersuiker
taartjee schreef:DaisyDarling schreef:Neeee! Op vwo niveau waren ze altijd moeilijk, maar voor M&O haalde ik altijd makkelijk een 7.5 enzo. Alleen voor economie heb ik een rotleraar, die echt niet kan uitleggenDaar moet je dus blij zijn met een 5.5
![]()
Ik vind M&O vooral echt leuk haha![]()
WiskundeA daarentegen; das pas poedersuiker
Met wiskunde heb ik nauwelijks moeite!
Maar ik vind M&O wel heel leuk, maar ik bak er gewoon niet zo heel veel van
)

)
Tara 
DaisyDarling schreef:Waar deed je het over taartjee? (heb je ook een echte naam?)
Camera, ook leuk!
Ik wilde het allerliefst een onderzoek over gedrag doen, maar aangezien ik geen biologie heb mocht dat niet.
Dus wordt het iets over Engelse literatuur en poëzie
taartjee schreef:Ik heb zeker ook een echte naamTara
Ik moest het over water doen... oftewel waterkwaliteit van Zeumeren (recreatiegebied langs de A1, Voorthuizen)
We hadden een externe begeleider en de communicatie verliep gewoon niet... dat heeft er dus ook voor gezorgd dat ik een 5 heb voor het PW...
Het vak was trouwens scheikunde, heb het niet zelf gekozen, maar ik zat in een NT klas, terwijl ik een EM-er ben...

DaisyDarling schreef:Dat is balen! Wij krijgen wel redelijk veel vrijheid; zo wordt fotografie / camera bij ons ook niet behandeld. Toch maar ik PWS er over doen, zelf proeven en dergelijke opzetten.taartjee schreef:Ik heb zeker ook een echte naamTara
Ik moest het over water doen... oftewel waterkwaliteit van Zeumeren (recreatiegebied langs de A1, Voorthuizen)
We hadden een externe begeleider en de communicatie verliep gewoon niet... dat heeft er dus ook voor gezorgd dat ik een 5 heb voor het PW...
Het vak was trouwens scheikunde, heb het niet zelf gekozen, maar ik zat in een NT klas, terwijl ik een EM-er ben...
Rottig is dat altijd, als communicatie niet werkt. Ik heb dit zelf gemerkt met een extern project voor Engels; heel onze klas werd er gewoon agressief van. Zó vervelend. Wat apart dat jullie dan iets buiten je profiel moeten doen, bij ons mág dat niet eens. In je eentje mag eigenlijk ook niet, maar ik doe het wel omdat ik dus als enige nieuwe in 5havo terechtkom. Vind het wel best ook eigenlijk, tenminste lekker mijn eigen ding doen
Nee, ik kan het niet combineren. Gedrag is iets wat bij ons helemaal niet wordt behandeld en mijn andere grote interesse, voeding, ook eigenlijk totaal niet. Onze biologen doen allemaal vooraf opgezette projecten en daarbij instromen wordt hem dus niet.
Ik heb op havo E&M(was op vwo C&M) met Economie, M&O, Geschiedenis en Frans.
Leonyr schreef:Dat is balen! Wij krijgen wel redelijk veel vrijheid; zo wordt fotografie / camera bij ons ook niet behandeld. Toch maar ik PWS er over doen, zelf proeven en dergelijke opzetten.
DaisyDarling schreef:Leonyr schreef:Dat is balen! Wij krijgen wel redelijk veel vrijheid; zo wordt fotografie / camera bij ons ook niet behandeld. Toch maar ik PWS er over doen, zelf proeven en dergelijke opzetten.
Dat is wel heel fijn, zeker als je echt weet wat je wil doen. Voor mij is deze richtlijn wel goed, anders was ik waarschijnlijk met iets gekomen als
'In welke mate beïnvloedde voeding het gedrag van 17e eeuwse Engelse poëzieschrijvers?' Teveel tegelijk willen dus
Ja, dan is enige begrenzing wel prettig.