Veel psychologie zeg! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Veel psychologie zeg!
lyanne_sanne schreef:Ik meld me ook! Ingeloot voor Diergeneeskunde.
Pfff hoe doen studenten dat met rondkomen joh?? Werk nu al 2 jaar dus gewend om wel wat te verdienen. Meer dan de helft gaat naar mn spaarrekening hoor, maar voor zover ik nu vooruit kan kijken moet ik straks rondkomen van 180 euro! Dat gaat nooit lukken... zorgverzekering alleen al is 120. Dan nog een keer tanken en op! Nu willen mn ouders wel bijspringen maar wil zoveel mogelijk zelf betalen omdat zij mijn studie en boeken wel geheel betalen!
Waar ik nu werk mag ik blijven voor evt minder uur maar ik ben het daar zo zat. Wil echt weg.. maar voor t geld is wel lekker. Alleen vraag ik me af, hoeveel tijd heeft een student om nog te werken?
Heb 2 jaar niet geleerd dus t zal behoorlijk pittig worden.. kan alle tijd goed gebruiken om te leren dus wilde eigenlijk ff 2 maandjes niet werken! Maar zoals t financiële plaatje er nu uitziet heb ik geen keuze...
maar als iemand nog een aanbevolen kamer/etc heeft dan graag pbtje! 

Met zelfs een eigen keukentje
xAmigo schreef:@SanneD Weet jij al precies welke vakken je gaat volgen?
lyanne_sanne schreef:Ik meld me ook! Ingeloot voor Diergeneeskunde.
Pfff hoe doen studenten dat met rondkomen joh?? Werk nu al 2 jaar dus gewend om wel wat te verdienen. Meer dan de helft gaat naar mn spaarrekening hoor, maar voor zover ik nu vooruit kan kijken moet ik straks rondkomen van 180 euro! Dat gaat nooit lukken... zorgverzekering alleen al is 120. Dan nog een keer tanken en op! Nu willen mn ouders wel bijspringen maar wil zoveel mogelijk zelf betalen omdat zij mijn studie en boeken wel geheel betalen!
Waar ik nu werk mag ik blijven voor evt minder uur maar ik ben het daar zo zat. Wil echt weg.. maar voor t geld is wel lekker. Alleen vraag ik me af, hoeveel tijd heeft een student om nog te werken?
Heb 2 jaar niet geleerd dus t zal behoorlijk pittig worden.. kan alle tijd goed gebruiken om te leren dus wilde eigenlijk ff 2 maandjes niet werken! Maar zoals t financiële plaatje er nu uitziet heb ik geen keuze...

Citaat:Amburtjoz || Amber - Utrecht - Universiteit Utrecht - B&O of Pedagogische wetenschappen
Demo_love|| - Enschede - Technische Universiteit Twente - Biomedische Technologie
RianC || Rianca - Hoorn - Universiteit Leiden - Criminologie en/of International Studies
Niki_ || Niki - Utrecht - Universiteit Utrecht - Engelse Taal en Cultuur
Eleandra || Miri - Nijmegen/Tilburg? - RU of UvT - Psychologie
Myhorsegirl || Ottelie - Leiden - Universiteit Leiden - Rechtsgeleerdheid
Ziyadah || Sytske - Groningen - Rijksuniversiteit Groningen - Franse taal en cultuur
__PrinCes || Byou - Rotterdam - Erasmus Universiteit - Rechtsgeleerdheid
Chouchou || Rachel - Utrechtse Heuvelrug - Universiteit Utrecht - Psychologie of Pedagogische Wetenschappen
SimoneeM || Simone- Rotterdam - Erasmus Universiteit - Psychologie (of pedagogische wetenschappen)
Sanned || Sanne - Amsterdam - UvA & VU (is een gedeelde opleiding) - University College - Major Science (of Social Science)
Russelnuwell || Anja - Twente/Bilthoven - Universiteit Utrecht - Diergeneeskunde
Max_en_Max II Hanneke - Maastricht? - Maastricht University - Geneeskunde? / European Public Health
Iolanthe || Hadewijch - Brugge - Universiteit Antwerpen - Spaans en TFL (en later wss alternatieve paardengeneeskunde)
_Sofie || Sofie - Amsterdam - Universiteit van Amsterdam - Geschiedenis
LeonieL || Leonie - Groningen - Rijksuniversiteit Groningen - Psychologie
xAmigo || Isa - Amsterdam - UvA/VU - University College - Major Humanities
Jetske || Jetske - Leiden/Nijmegen - Radboud Universiteit - Duitse taal en cultuur
Eulogy || Yanou - Amsterdam - Universiteit van Amsterdam - Politicologie
Blair || Ilja - Universiteit Leiden - Pedagogische Wetenschappen
RusselNuwell schreef:In Utrecht heb je de UIT, dat is met allemaal studies door elkaar, en dan hebben alle studies nog een eigen introductie.
Ik heb net een heel pakket gevonden met allemaal folders van studentenverenigingen. Ik heb er nog niet echt over nagedacht, maar ik heb echt geen idee of ik bij een vereniging wil. Aan de ene kant lijkt het me onwijs gezellig, aan de andere kant weet ik niet of ik er tussen zou passen. Ik heb namelijk wel een beetje het beeld van echte balletjes die bij die studentenverenigingen zitten.