Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
of sterker nog, dat überhaupt ging vragen. Had ik diegene niet eens aangenomen. Verder blijkt uit je totale houding dat je absoluut geen trek hebt in stage lopen en wel heel veel eisen stelt.
Met bellen en mailen bereik je meer dan continu maar afwachten.
N0a schreef:Ik doe zelf de opleiding Hoger hotel onderwijs, en als er bij mij iemand kwam solliciteren in het hotel die bezwaar ging maken als haar cavia's niet mee mochtenof sterker nog, dat überhaupt ging vragen. Had ik diegene niet eens aangenomen. Verder blijkt uit je totale houding dat je absoluut geen trek hebt in stage lopen en wel heel veel eisen stelt.
Overigens kun je gewoon een standaard e-mail opstellen incl CV en dat rondsturen naar alle hotels in de omgeving. Dat ze stagaires zoeken hoeft niet altijd op de site/vacature bank te staan hoor..Met bellen en mailen bereik je meer dan continu maar afwachten.
Jara schreef:Heb je al gekeken op Texel? Kan je ook (bijna) overal intern, veel hotels.
Zelf ook een periode stage gelopen daar in een hotel, heerlijk!
En kijk anders is op http://www.jobsopschiphol.nl of HMS Host, de organisatie die alle horeca-banen op schiphol regelen.
Ze zoeken daar stagaires, vorige week was er iemand van daar bij ons op school.

Lasca_1987 schreef:Jara schreef:Heb je al gekeken op Texel? Kan je ook (bijna) overal intern, veel hotels.
Zelf ook een periode stage gelopen daar in een hotel, heerlijk!
En kijk anders is op http://www.jobsopschiphol.nl of HMS Host, de organisatie die alle horeca-banen op schiphol regelen.
Ze zoeken daar stagaires, vorige week was er iemand van daar bij ons op school.
http://www.jobsopschiphol.nl/stage-schiphol.html
Op Texel nog niet gekeken, klink wel interessant .
Lasca_1987 schreef:N0a schreef:Ik doe zelf de opleiding Hoger hotel onderwijs, en als er bij mij iemand kwam solliciteren in het hotel die bezwaar ging maken als haar cavia's niet mee mochtenof sterker nog, dat überhaupt ging vragen. Had ik diegene niet eens aangenomen. Verder blijkt uit je totale houding dat je absoluut geen trek hebt in stage lopen en wel heel veel eisen stelt.
Overigens kun je gewoon een standaard e-mail opstellen incl CV en dat rondsturen naar alle hotels in de omgeving. Dat ze stagaires zoeken hoeft niet altijd op de site/vacature bank te staan hoor..Met bellen en mailen bereik je meer dan continu maar afwachten.
Ik denk dat jij het hier toch echt heel erg verkeerd begrijpt![]()
Ik heb absoluut wel trek in stage te lopen! Ben dat thuis zitten wel meer dan zat hoor en zo veel eisen heb ik niet eens... dus ik weet niet wat er hier gezeurd wordt! Uhm, ja ik ben ook aan het rondbellen..
Lasca_1987 schreef:Alleen dan staat er geen vacatures gevonden..

Lasca_1987 schreef:N0a schreef:Ik doe zelf de opleiding Hoger hotel onderwijs, en als er bij mij iemand kwam solliciteren in het hotel die bezwaar ging maken als haar cavia's niet mee mochtenof sterker nog, dat überhaupt ging vragen. Had ik diegene niet eens aangenomen. Verder blijkt uit je totale houding dat je absoluut geen trek hebt in stage lopen en wel heel veel eisen stelt.
Ik denk dat jij het hier toch echt heel erg verkeerd begrijpt![]()
Ik heb absoluut wel trek in stage te lopen! Ben dat thuis zitten wel meer dan zat hoor en zo veel eisen heb ik niet eens... dus ik weet niet wat er hier gezeurd wordt! Uhm, ja ik ben ook aan het rondbellen..
Lasca_1987 schreef:Het is niet voor een weekje of 6 hoor... dit gaat over een aantal maanden.. en ja er is veel werk aan en mijn zus werkt fulltime. Dus eerst maar eens bij een hotel aan de slag zien te raken anders altijd nog bij center parcs ofzo proberen.
Jolliegirl schreef:Ik denk dat je inmiddels genoeg tips hebt gekregen.
Je zoekt overal een excuus voor.
Je slaapt snachts gewoon thuis toch? Dan kan je prima savonds je cavia's verzorgen.
Later in de toekomst zal je (hopelijk) fulltime werken, hoe ga je dat dan doen met je cavia's?
Komop niet te moeilijk doen en pak die stage die je pakken kunt!!!!!
Schop onder je kont heb jij nodig.
Ik heb zelf 5 maanden stagegelopen in Limburg(woonde in drenthe) hier had ik 300 euro vergoeding per maand, daar moest ik van LEVEN!
Ik zat intern en had een pony.
Mij is het ook gelukt!
Jara schreef:Je hebt NH-hotels, Mercure Hotel, Sheraton Hotel, Hilton Hotel en Radisson Blu hotel,
ff op google intoetsen: hotels op schiphol,
vind je alle telefoonnummers en dan kan je ze gewoon bellen.

bah!