Wat doen als nieuwe baan niet bevalt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 19:47

Neem gewoon je pauzes, daar heb je wettelijk recht op. Pauze is eigen tijd, als jij een blokkie om wil om even je benen te strekken mag dat ook.

Vraag je werkgever anders wat hij liever heeft, een tevreden medewerker of een zieke medewerker.

Enne, lees dit ook nog even door:
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... houdt.html

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 20:14

LiNdA1986 schreef:
Mobiele telefoons zijn ook verboden, maar doordat ik geen pauze heb (of krijg) kan ik ook nooit eens iets regelen zoals een tandartsafspraak, een doktersbezoek en noem maar op. Dat moet allemaal buiten werktijd en dan zijn ze allemaal al gesloten.
Maar het is gewoon veel en veel meer, maar ik wil het niet allemaal hier plaatsen, omdat het heel veel is en ik weet nooit wie er mee leest. Niet dat dat zo van belang is, maar toch.

Tuurlijk wil een werkgever voorkomen dat er de hele dag ge-internet en gebeld/ ge-appt wordt, maar er zal geen werkgever zijn die moeilijk doet over 3 minuten bellen voor een tandarts-/huisarts-/ of wat voor afspraak dan ook.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 20:16

Goof schreef:
Tuurlijk wil een werkgever voorkomen dat er de hele dag ge-internet en gebeld/ ge-appt wordt, maar er zal geen werkgever zijn die moeilijk doet over 3 minuten bellen voor een tandarts-/huisarts-/ of wat voor afspraak dan ook.

Er zijn wel degelijk werkgevers die daar moeilijk over doen, ook al mag dat niet. (Het is nadrukkelijk toegestaan om dergelijke zaken in werktijd te regelen als dat niet makkelijk anders kan. En vanwege de telefonische bereikbaarheid kan dat soms niet anders.)

LiNdA1986

Re: Wat doen als nieuwe baan niet bevalt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-13 15:04

Ik ga ook contact opnemen met mijn oude werkgever of ik daar nog terug kan komen.
Ik hoop het zo.

_JTM

Re: Wat doen als nieuwe baan niet bevalt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 20:20

Wat vervelend TS dat je daar duidelijk niet op je plek zit. Ik zou overigens gewoon gaan pauzeren. Je hebt daar recht op dus gewoon doen! En eens een keer overwerken is geen probleem maar om er iedere dag langer te zitten zou ik ook niet blij mee zijn en zou naar huis gaan als mijn werk klaar is en het 'officieel' einde werkdag is.

Hopelijk kun je terug naar je oude werkgever en anders hoop ik voor je dat je snel iets anders hebt! Succes

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 10:25

Hoe gaat het nu op je werk?