Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamy schreef:Ik ben ook uitgenodigd voor de bijeenkomst+testjes van luchthavenbeveiliging!Is in maart pas en ik heb al eerder bij zoiets gesolliciteerd, dus die bijeenkomst+testjes gehad zo ongeveer.. dus daar maak ik me niet zo druk meer om! Alleen hopen dat nav de uitslag van die dag, het gesprek dat dan volgt ook nog goed verloopt
Suzanne F. schreef:Kriel schreef:Dames gaan altijd voor......
Het is dus geachte mevrouw, heer......
Nou in brieven niet hoor.![]()
Als je geen naam hebt waar je aan kan richten en je weet het geslacht ook niet dan is het altijd Geachte heer/mevrouw,
_Diesel schreef:Gefeliciteerd Cer!
Kan me voorstellen dat jullie werk lichamelijk zijn tol eist Marcella en Sonja_vR.. Werk momenteel zelf in de gehandicaptenzorg, maar in ons huis momenteel gelukkig geen cliënten die getild hoeven te worden. Wel sjouwen en slepen met de was idd, maar voor mij nog wel uit te houden. Maar ook dit is tijdelijk, wil graag iets met m'n studie doen!
Vraagje: ik ben met sollicitatiebrief nummer 'ik ben de tel kwijt' bezig. Er staat niet in de vacature aan wie ik mijn brief mag sturen. Wel staat er: voor meer info over deze vacature bel blablabla. Wat nu doen? Vacature richten aan diegene die er als contactpersoon bij staat of gewoon geachte heer/mevrouw van maken?