Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:ik vind 10 km (want wassenaar is minstends 10 KM) toch een behoorlijk eind om te fietsen
![]()
Zeker als je nagaat dat de winter er aan komtVandaar dat ik graag in Leiden wou werken, daar heb je een giga PostNL bedrijf
dat is maar 5 km en prima te doen.
vuurneon schreef:lifaya schreef:ik vind 10 km (want wassenaar is minstends 10 KM) toch een behoorlijk eind om te fietsen
![]()
Zeker als je nagaat dat de winter er aan komtVandaar dat ik graag in Leiden wou werken, daar heb je een giga PostNL bedrijf
dat is maar 5 km en prima te doen.
Tja, ik zou ook wel graag naast de deur willen werken maar als daar geen werk is moet je toch verder kijken. Je bent al een jaar aan het zoeken toch? Dan zul je echt wel concessies moeten doen.
_Sim_ schreef:Ik meld mij ook. Tassen ervaring maar mijn leeftijd zit in de weg. Daarnaast heb ik heel veel verschillende werkgevers gehad omdat ik veel op project-, uitzend-, en tijdelijke basis heb gewerkt. Dat werkt op de een of andere manier nu ook in mijn nadeel.
vuurneon schreef:Ik dacht dat je hoofdreden was dat je niet op zaterdag of zondag wou werken. Structuur heb je bij de post; je loopt elke keer weer dezelfde route immers.