Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NLieke schreef:Ik wil me ook graag melden!
VWO 6 met een CM profiel.
Nederlands, Duits, Frans, Engels, Geschiedenis, Aardrijkskunde, Wiskunde A, Tekenen.
Het "pretpakket" wat eigenlijk totaal geen pretpakket is. Heb vorige week naast mijn SE's dus vier mondelingen literatuur gehad. On-mo-ge-lijk! Maar heb het er redelijk vanaf gebracht.
TessaKaizoku schreef:Gracezellaa schreef:Ik ga ook naar Wageningen
Mijn eerste cijfer is binnen, een 7,9 op natuurkunde
WOW een 7,9 voor natuurkundedaar kan ik alleen van dromen haha
Ik ga naar Utrecht en als ik daar uitgeloot wordt, Antwerpen
Puissance schreef:NLieke schreef:Ik wil me ook graag melden!
VWO 6 met een CM profiel.
Nederlands, Duits, Frans, Engels, Geschiedenis, Aardrijkskunde, Wiskunde A, Tekenen.
Het "pretpakket" wat eigenlijk totaal geen pretpakket is. Heb vorige week naast mijn SE's dus vier mondelingen literatuur gehad. On-mo-ge-lijk! Maar heb het er redelijk vanaf gebracht.
Uit eigen ervaring: alle talen en alle exacte vakken is ook errrrg leuk![]()
. Maar welkom!
Gracezellaa: Knap zeg! Zend je even wat van je brein over naar mij voor de natuurkunde herkansing?
Golan schreef:Jaa en ook voor mij, ik ben ook aan het leren voor mijn natuurkunde herkansing, heerlijk onderwerp, relativiteit, (L) Einstein
Puissance schreef:Golan schreef:Jaa en ook voor mij, ik ben ook aan het leren voor mijn natuurkunde herkansing, heerlijk onderwerp, relativiteit, (L) Einstein
Zelfde denk ik, radioactiviteit, atoomfysica, kernfysica, elektromagnetisch spectrum en wij ook nog trillingen en golven. Vind het echt moeilijk!
Grazellaa: Wow, een 8,0 gemiddeld op natuurkunde, dat is echt goed! Kom ik aan met een 6,4(voor dit cijfer een 6,6 dacht ik).
xCathy schreef:Jaaaa! VOeding en gezondheid meldt zich! Ik ben ook niet heel goed in scheikunde, maar de basis ervan zit er goed in, ik snap hoe dat werkt en als het gaat om biochemie ben ik bijvoorbeeld wel goed. En mijn interesse in voeding is echt bijna een obsessiedus ik weet al vanaf 4V dat ik dit ga doen. Zou balen zijn al het niet lukt
er was hier iemand die dierwetensxhappem gaat doen, dat was mijn tweede keuze, maar viel na de meeloopdag af, omdat het toch teveel over boerderijdieren ging voor mij, terwijl ik veel geïnteresseerder was in gezelschapsdieren zoals katten.
Gezellig! Al 4 toekomstige Wagenezen hier of niet? Gaan jullie ook op kamers daar?
xMarloess schreef:Wageningen is populair zeg! Wat gaat de rest studeren in Wageningen?
Ben even vergeten wie nu Voeding en Gezondheid ging studeren, maar dat was ook mijn eerste keuze eigenlijk! Lijkt me echt enorm interessant. Helaas ben ik een scheikunde kneus, en heb ik toch maar gekozen voor iets anders omdat ik bang ben dat ik dan binnen het jaar al stop met V&G.
En fiets 't eraf? Nooit van gehoord, wat is dat?![]()
En dan zullen we elkaar allemaal wel zien met de AID!
Ik heb trouwens nog 6,2 gehaald voor wisk A, en dat zonder mijn boek open gedaan te hebben(al een aantal weken niet trouwens
)
BlackDancer schreef:xMarloess schreef:Wageningen is populair zeg! Wat gaat de rest studeren in Wageningen?
Ben even vergeten wie nu Voeding en Gezondheid ging studeren, maar dat was ook mijn eerste keuze eigenlijk! Lijkt me echt enorm interessant. Helaas ben ik een scheikunde kneus, en heb ik toch maar gekozen voor iets anders omdat ik bang ben dat ik dan binnen het jaar al stop met V&G.
En fiets 't eraf? Nooit van gehoord, wat is dat?![]()
En dan zullen we elkaar allemaal wel zien met de AID!
Ik heb trouwens nog 6,2 gehaald voor wisk A, en dat zonder mijn boek open gedaan te hebben(al een aantal weken niet trouwens
)
Nahaha, ja ik heb vandaag een 6,0 voor wiskunde b terug gekregen zonder een som te makenVoel me dan altijd zo banketstaaf tegenover mensen die met onwijs veel moeite een 5 halen weetjewel
![]()
Maar ben er echt blij mee
Douce schreef:Ik ga ook bedrijfs en consumentenwetenschappen doenmoet 3.5 uur reizen dus ga ook het liefst meteen op kamers..
Ik heb geen eigen/verzorgpaard maar ik les 1x in de 2 weken, Western
xMarloess schreef:Strenge normering dan zeg.. Of hoeveel woorden moesten jullie? Ik had 13,5 fout namelijk. Vorig jaar had ik ook 3,9, ben er nu dus ook super blij mee!