Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar ik zie het wel zitten, ik heb in mijn hoofd wel wat ik allemaal ga schrijven en van het weekend mijn hele inhoudstafel uitgewerkt. Bij ons is nog bijna niemand beginnen schrijven. De volgende 2 weken heb ik vakantie en dan ga ik er goed aan werken en mijn plan is om na die vakantie 20 van de 30 blzen af te hebben.

Ik moet hier en daar nog e.e.a. nuanceren maar ik zit op de goede weg.
hihihihihi. Nou ja, ook wel veel leestijd. Maar qua schrijven niet zoveel.
. En het is hier eigenlijk niet de bedoeling dat je vakken doet naast je scriptie.
Wat kleine aanpassingen, maar het ging de goede kant op! 
Nu dus nog 1 tussenstap, maar het einde is ineens in zicht! Citaat:Tijdpad scriptieschrijven - afronding binnen het studiejaar
Je kunt in elke maand van het studiejaar afstuderen (afstudeerdatum = datum afleggen laatste onderdeel, mits aan alle technische voorwaarden voor afstuderen is voldaan). Als je in het huidige studiejaar het masterdiploma wilt behalen, dan gelden de volgende deadlines:
Advies: zorg dat je vóór 15 april een scriptiebegeleider hebt gevonden en het onderwerp en de probleemstelling duidelijk is. Maak heldere afspraken met je begeleider over het begeleidingstraject (stappen en data), en beschikbaarheid / afwezigheid.
Deadline: stuur de definitieve versie van je scriptie vóór 1 augustus 2011 digitaal naar je begeleider. De definitieve versie is de versie waarvoor een cijfer zal worden gegeven.
Deadline: zet de afstudeerprocedure voor de master vóór 1 augustus in gang.
Heb gelukkig wel een leuke begeleider, dat scheelt enorm
dat geeft wat meer (psychische) ruimte dan, haha. Al vind ik het idee van het snel afronden ook erg fijn!
En ik ben gewoon te onzeker, wil eerst feedback krijgen voor ik verder 'durf'. Ik lever eigenlijk bijna altijd goed werk in, maar ben ook bijna altijd bang dat 't dan ineens heel slecht is. 

Ik moet mijn scriptie uiteindelijk wel gaan verdedigen, maar dat is iets relatief nieuws.