Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en ik zou toch wel zoiets weer terug hebben. Gemeubileerd is voor mij geen optie omdat ik een ingerichte kamer heb in een ander huis die leeg moet. Meubels moeten dus mee en gedeeltelijk weg en zou het zonde vinden alles weg te doen. Blinnii schreef:Hai meiden,
zou ik me ook bij jullie mogen aansluiten? Ik woon in Den Haag, studeer in Leiden en ben opzoek naar woonruimte in Den Haag. Ben al opzoek via kamernet, maar ook via de woningbouw om bijvoorbeeld een studiootje te kunnen huren. Ben uitgenodigd voor een hospiteeravond, ben heel benieuwd of dat huis wat is!

Ga in elk geval wel in delen de inrichting aanschaffen.

Via kamernet meerdere reacties gestuurd (had zo'n abonnement genomen dat je 1 maand onbeperkt kan reageren) , vanmiddag kwam dr op de mail weer een e-mail van kamernet met een kamer die me wel wat leek qua beschrijving en prijs enzo, dus heb dr maar op gereageerd, kreeg vrij snel reactie terug! K mag morgen bezichtigen
Ben benieuwd. Er stonden namelijk geen foto's bij de advertentie. Maar ik dacht ik ga gewoon kijken, als het niets is, zit je nergens aan vast, maar heb je in ieder geval gekeken wat het is xD Tis toch super dichtbij waar ik nu zit, én dichtbij school! (nog dichterbij dan waar ik nu zit)
Maar ff heel goed navragen morgen bij de bezichtiging
Ben wel benieuwd of ik t huis ken nl :p
(weet niet of het hier nog wat actief is, maar toch)

Heb nog wel kamernet tegoed te koop, interesse hier?
Dus dan kun jij inloggen en naam etc. veranderen!