Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sidera schreef:ooh ik heb ook 3 acties meegemaakt de laatste weken:
1) Ik kom na een afspraak later de ges. les in, onze ges les zit helemaal vol en er was dus nog maar 1 tafeltje vrij. Ik ging daar zitten, zat een meisje naast me met een roze olily tas die zei dat we examensommen aan het oefenen waren. (ik zei iets van; oh ok thx) maar ik had haar nog nooit gezien, dat vond ik wel zielig dat ze alleen zat. Ik probeerde dus aardig een praatje te maken en zei tegen haar: 'Hey, volgens mij zit ik bij geen enkel vak bij jou, of wel?' Zegt ze; dat klopt, ik ben docent. Dus mijn kop werd super rood.. Nouja, ze leek ook heel jong en ik deed het niet expres ofzo. Zei ik daarna (om het beter te maken) oh ik dacht dat je misschien was blijven zitten vorig jaar. (maakte het niet beter)
2) Hadden de docent wijs gemaakt dat de activ-board pen het niet deed omdat de vulling op was xD (dom!!)
3) docent tekende met permanent marker op het activ board.
Toen dat activ board nieuw was heb ik ook zo gelachen. Deed mijn docent er 45 min over om een 3-hoek te tekenen, zette hij er een A bij was die driehoek weer weg. Echt, hilarisch

VeraPopeye schreef:Ik ook, en vindt geschiedenis best moeilijk, maar ik durf nog altijd geen aantekeningen maken bij haar.

Nemurin schreef:Nee dat is gewoon omdat ze te weinig geld van de regering krijgen.

Nemurin schreef:Nou ja ik denk dat het ook wel anders is geweest, maar ik zit dus op het WO en de geldpoel die daarheen gaat wordt ook gebruikt voor onderzoek.
Toen heeft Plasterk ergens een paar jaar geleden besloten meer geld in het VMBO en ook het MBO te pompen, maar dat heeft ie dus uit die poel gehaald.
Het was zijn bedoeling om dan op onderzoek te besparen, maar het onderzoek graait gewoon nog steeds weg wat ze nodig hebben. Resultaat: WO krijgt steeds minder geld, en volgens mij het HBO ook.
)
)annelieke92 schreef:Ik heb een docent en die komt oorspronkelijk uit Duitsland. Hij heeft soms nog wel moeite met bepaalde spreekwoorden. Zo wilde hij tegen een klasgenootje zeggen: ik wil dat de lessen vruchten afwerpt.
Maar wat zegt de beste man: ik wil je vruchtbaar maken.
Nou de hele klas lag in een deuk en de docent wist niet wat hij verkleed had gezegd.