Gefeliciteerd!!! Heb je nu net bericht gekregen??? Op zondag avond?? Ik weet nog niets van het avondexamen, maar goed. De dag heb ik toch al gehaald....
Is er al iemand die het pdb avondexamen heeft gedaan,die de uitslag per mail al heeft ontvangen? Ik had verwacht dat het een week na het dagexamen zou komen, maar tot op heden nog niets gehad helaas.
Coentjuh
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-12 18:25
Vandaag Bedrijfseconomie gedaan, jeetje wat was dat moeilijk zeg, ik ben bang voor een onvoldoende! En ik heb echt zoooo veel geleerd!
Oeh dat was bij mij de vorige keer ook een 6 je... Vond het examen ook erg moeilijk toen. Nou daan gaat het duimen voor een goede uitslag weer in... (Had maar gezegd dat je moest, had ik van te voren kunnen duimen!)
Ah lief van je, maar misschien helpt het nu nog en zien ze nog het eea door de vingers? haha... Zucht nu heb ik het examen gehad, maar ben ik nog zenuwachtig omdat ik zo'n slecht gevoel heb...
Ik wacht nog steeds op de uitslag... antwoorden staan inmiddels wel op internet, zie dat ik sowieso 25 punten goed heb, dat zou een 5 zijn, hopelijk nog een paar puntjes erbij!!
Nu hoorde ik pas iemand zeggen, dat als je je MBA gaat halen, en je hebt PDB, dat je een aantal uitzonderingen krijgt / niet alles meer hoeft te doen. Kan het me niet echt voorstellen, maar klopt dat?
Ik ben sinds 3 weken met de module Kostprijscalculatie begonnen, wie nog meer en voor degenen die deze al gedaan hebben, wat vonden jullie ervan?
nee hoor je krijgt geen vrijstelling. Je moet gewoon alle 4 de onderdelen doen voor MBA. Er zijn alleen wat onderdelen die je al gehad hebt met PDB. Waardoor je bij dat onderdeel het dus even wat makkelijker hebt.
KC vond ik ERG lastig, ligt me gewoon niet zo, maar heb het wel in 1x gehaald gelukkig. (krijg het bij MBA ook weer, dus dat wordt straks ook weer even zwaar..)
Ik ben ook bezig met het PDB. Maar moet er voor die laatste 4 echte PDB modules (dus na BKB en BKC) voor elk apart examen gedaan worden? Ik dacht dat dat één examen was wat maar twee keer in het jaar werd afgenomen? Gefeliciteerd .
Nee het zijn gewoon 4 modules dus 4 aparte examens. En ik ben blij dat ik ze allemaal apart doe, want de modules zijn niet kleiner dan bij BKC/BKB (BKB is trouwens wel een grote). Je kunt je wel inschrijven voor meerdere examens in dezelfde week.
Dankjullie
Mariska85
Geplaatst: 26-04-12 18:18
Hoelang van tevoren moet je eigelijk examen aanvragen voor bkb. Ik ben nu namelijk bezig met de examentraining.