Bokt-ondernemers deel 4: Bezigheden, tips en ideeën

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

11AFotograaf

Re: Bokt-ondernemers deel 4: Bezigheden, tips en ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 16:04

Dat klinkt goed! Was afgelopen jaar al een flink discussiepunt tussen ondernemers, dus ik vind het niet erg dat ze het afschaffen. Ik doe er toch helemaal niets mee!

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 16:08

*\o/* :$

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 18:53

Oohw, is dat even lekker!! Enne, Lovepaints, hoe heb je dat voor elkaar gekregen, die heffing omlaag? Dat wil ik ook wel!

Lovepaints

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 18:57

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 19:12

Als ik het zo even doorkijk, zie ik dat je alleen korting kan krijgen als je een laag loon hebt. Dus helaas pindakaas voor mij!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 07:47

Iemand die dit toevallig weet? Ik had mijn Twitter aan mijn "gewone" Facebook gekoppeld, maar ik wil hem nu aan mijn Facebook Pagina koppelen, maar op een of andere manier lukt mij het niet. Mn berichten komen steeds op mijn "prive pagina" te staan! Maar als ik bijv. foto's toevoeg op mijn Pagina, komt dat wel weer automatisch op Twitter te staan... Schiet mij maar lek, ik snap er niets van! haha

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 07:56

Joyce, als je het antwoord hebt hoor ik het graag. Wil het ook gekoppeld hebben maar weet.
Niet hoe.

HorseRunner

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 08:47

Ik ben ermee bezig, alleen ik krijg steeds deze melding:

Je gebruikt Facebook als Paard en Ruiterland.
Als je deze pagina wilt weergeven, moet je Facebook niet namens je pagina gebruiken, maar moet je Facebook namens jezelf gebruiken.

Dus ik twijfel of het wel gaat lukken..

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 09:29

Stom dat t niet lukt, stond ook nog op mijn To Do lijstje.
Ik vind sowieso fb-pagina niet handig in gebruik. Denk dat ik binnenkort een normale fb aanmaak onder Te voet & Te paard.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 18:54

@Soraya: Zo ben ik ook begonnen met FB, als een "gewone" pagina, maar mn vrienden/familie/kennissen/etc hadden niet door dat het voor zakelijk gebruik was en ik vond het aso om niet om op sommige van hun berichten te reageren. Later werd ik getagd op diverse super lompe foto's en dat vond ik niet bepaald handig voor mijn klanten ;) Daarom toch maar besloten om een pagina aan te maken, zodat ik prive en zakelijk goed gescheiden kan houden, nu hoef ik tenminste niet steeds rekening te houden met wat ik naar mn vrienden schrijf!

Leedebee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 19:00

Hier spuit 11! Ik was jullie al kwijt :')
Ik lees weer stilletjes mee en bemoei me af en toe met boekhoud / website vraagjes :D

BiancaSLC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 13:48

joyce2 schreef:
Iemand die dit toevallig weet? Ik had mijn Twitter aan mijn "gewone" Facebook gekoppeld, maar ik wil hem nu aan mijn Facebook Pagina koppelen, maar op een of andere manier lukt mij het niet. Mn berichten komen steeds op mijn "prive pagina" te staan! Maar als ik bijv. foto's toevoeg op mijn Pagina, komt dat wel weer automatisch op Twitter te staan... Schiet mij maar lek, ik snap er niets van! haha

ik weet in elk geval dat als je Twitter en Facebook aan elkaar wilt koppelen, dat je op het moment van koppelen de juiste sites op hebt staan. Dus ingelogd zijn op niet je prive twitter of prive facebook wanneer je de zakelijke juist wilt koppelen.

FB: Onder Account (rechts bovenin) -> Accountinstellingen -> Toepassingsinstellingen kan je bepaalde wijzigingen doorvoeren..

Als je bij Twitter op je gebruikersnaam klikt, vervolgens Settings/Instellingen en dan onder het tabje Applicaties, kun je zien wat er gekoppeld staat

ik hoop dat je er wat mee kunt... het is mij nog niet helemaal duidelijk wat je wilt :)

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 18:30

Volgens mij kun je als je op FB zoekt naar Twitter en dan krijg je een toepassing die je kunt koppelen, maar hoe precies moet ik dit weekend nog even uitzoeken.
Ik ga dit weekend wel proberen of ik een nieuw profiel kan aanmaken op FB, want nu voegen steeds meer mensen mij zakelijk toe, terwijl ik FB echt privé wil houden. Dus als het lukt moet ik alles ff overzetten, maar dan kan m'n FB van nu wel echt weer terug op privé!

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 19:13

Fuzzylicious gefeliciteerd met het Hippe Shops label! Werkt toch wel facebook!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 19:23

Facebook en Twitter zijn inderdaad gekoppeld, dat was een enkele klik en geregeld. Een kind kan de was doen! Maar mijn probleem is:

Ik ben met een gewone account begonnen voor Fuzzylicious, daar heb ik Twitter aan gekoppeld, werkt perfect. Maar nu heb ik een zakelijke pagina aangemaakt voor Fuzzylicious, zodat ik mijn "gewone account" voor prive gebruik heb (zakelijk en prive gingen door elkaar lopen). Maar nu staat Twitter nog aan mijn gewone account gekoppeld, terwijl ik die aan mijn zakelijke pagina vast wil hebben! Snappen jullie hem nog? ;)

Edit: Tnxx Soraya :D

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 19:29

Ik snap je twitter/facebook pagina probleem helemaal! geen idee hoe je het op kan lossen, snap er zelf ook niks van. Vind die hele facebook pagina niks!

Ik heb nu
* gewone: onder eigen naam
* pagina (Te voet & Te paard)

Ik denk dat ik het zo gan doen:
* gewone: onder eigen naam
* gewone: onder Te voet & Te paard
Zo blijft prive/werk toch gescheiden, en vind ik het denk ik een stuk beter werken.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 19:31

Mijn gewone pagina staat ook onder Fuzzylicious, maar mijn eigen naam staat er wel bij. Ik wil gewoon zoveel mogelijk Fuzzylicious op het net aan mijn naam koppelen ;)

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 19:32

:j

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 22:41

Poeh, heb me nog niet zo in Facebook/Twitter verdiept dus weet hier niet echt een antwoord op.

Had vandaag een brief binnen van de accountant. Ze heeft alles uitgelegd maar besloot met dat we beter een ander konden zoeken omdat het vertrouwen er niet was. Grappig, bijna letterlijk de tekst die mijn vriend had geschreven maar ik nog verwijderd had omdat ik eerst een reactie wilde afwachten.
We gaan dus overstappen.

Op de rijverening is ook een bom gevallen. De penningmeester blijkt geld achterover gedrukt te hebben. En niet zo'n klein beetje ook. Vond het al gek dat we verlies draaide met een nieuwe hal en nog weinig onderhoud en goed lopende wedstrijden.

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 09:58

Tjee, dat gebeurt nogal eens bij rijverenigingen en ponyclubs zeg! Bizar.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 10:40

Wow, dat is echt pittig, Fleur! Flink balen!

Het is me gelukt om ook een zakelijk profiel aan te maken... Jammer genoeg kan ik mijn achternaam niet veranderen in 11A Fotografie!
Maar voor iedereen die mij wil toevoegen als vriend: http://www.facebook.com/11AFotograaf

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 12:01

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 19:51

aaarrrgh, ik ben zo stom geweest! Ik wou mijn zakelijke Facebook pagina de naam fuzzylicious geven, maar hij zei "naam is niet beschikbaar" dus ik dacht, ooohw dat komt omdat mijn "gewone pagina" al de naam Fuzzylicious heeft. Naja, dan maar mijn gewone pagina een andere naam geven, zodat ik mijn zakelijke pagina de naam Fuzzylicious kan geven.

Ik mn gewone pagina een andere naam gegeven, dus snel naar mn zakelijke pagina toe, was Fuzzylicious alsnog niet beschikbaar!! Ik snap dus echt niet hoe dat kan... En nu baal ik als een stekker, want ik was tot 10 min. geleden gewoon de rechtmatige eigenaar van facebook.com/fuzzylicious en nu ben ik het dus kwijt... Maarja, ik heb mn zakelijke pagina nu maar Fuzzylicious.NL genoemd, dat is nog altijd beter dan al die cijfertjes!

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 20:13

Misschien dat je het te snel achter elkaar geprobeerd hebt! Dan is het nog niet verwerkt in de database!
Ik vind het nog steeds jammer dat ik mijn achternaam of bijnaam niet kan veranderen in 11A Fotografie!!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 20:14

Hmm, dat is mooi rot... Of ik moet de boel verwijderen en weer overnieuw opzetten, maar dat vind ik ook zonde!