joyce2 schreef:Iemand die dit toevallig weet? Ik had mijn Twitter aan mijn "gewone" Facebook gekoppeld, maar ik wil hem nu aan mijn Facebook Pagina koppelen, maar op een of andere manier lukt mij het niet. Mn berichten komen steeds op mijn "prive pagina" te staan! Maar als ik bijv. foto's toevoeg op mijn Pagina, komt dat wel weer automatisch op Twitter te staan... Schiet mij maar lek, ik snap er niets van! haha
ik weet in elk geval dat als je Twitter en Facebook aan elkaar wilt koppelen, dat je op het moment van koppelen de juiste sites op hebt staan. Dus ingelogd zijn op niet je prive twitter of prive facebook wanneer je de zakelijke juist wilt koppelen.
FB: Onder Account (rechts bovenin) -> Accountinstellingen -> Toepassingsinstellingen kan je bepaalde wijzigingen doorvoeren..
Als je bij Twitter op je gebruikersnaam klikt, vervolgens Settings/Instellingen en dan onder het tabje Applicaties, kun je zien wat er gekoppeld staat
ik hoop dat je er wat mee kunt... het is mij nog niet helemaal duidelijk wat je wilt