Zijn dit niet de vakantie van dit jaar? Denk dat wij ook gewoon vakantie, met Herfst enzo anders zou het wel heel raar zijn. Waar ga je Stage lopen?
1234
Geplaatst: 24-08-11 15:19
waar ik ga stage lopen? geen idee Wil iets in de vorm van therapie met speciale kinderen, of bijv. stichting Hulphond oid, waarbij je ook de dieren ervoor traint
Laatst bijgewerkt door 1234 op 24-08-11 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Groot gelijk dat je mailt. Mocht je er tussen komen heb je wel echt geluk.
Volgens mij staan de vakanties daar inderdaad niet op. Maar weet nou niet precies hoe het zit. Want bij mijn intake werd verteld dat je dat een soort in overleg met school enzo kon bepalen. Maar dat lijkt mij nogal vaag.
Wanneer wordt het collegegeld van de rekening afgeschreven? 29 augustus? (officiële start van t schooljaar) Moet ff zorgen dat k voldoende geld op mn rekening heb staan xD
1234, goed dat je het zegt, ik moet ook nog even voor collegegeld zorgen..
1234
Geplaatst: 25-08-11 17:14
Ayla_Auriana schreef:
Dacht dat het hier automatisch vanaf DUO gedaan werd. Tenminste dat is mij verteld, zodat je nergens verder rekening mee hoeft te houden.
Ja dat klopt maarja als je maar 100,- op je rekening hebt staan en ze willen het afschrijven, dat gaat niet natuurlijk Ik heb nu alles nog op de spaarrekening staan
Jeej ik heb bericht terug van Dolfinarium het is geen negatief bericht Ze moeten alleen de begin en einddatum van de stage weten om te kijken of er plek is, en ik moet dan een nieuw verzoek sturen met CV
Maandag: 11 uur op school gaan we buitenactiviteit doen en zijn we om 4 uur klaar. En info over de opleiding. Dindsdag: 9 uur op weer buitenactiviteit en daarna gaan we uit eten in velp en zijn om 19.00 uur klaar. Woendag en de rest van de week weet ik niet meer uit me hoofd.