Millanka schreef:patatkraam schreef:Omdat ze er misschien wel ongelukkig van wordt.
En jawel haar ouders verplichten het blijkbaar.
We zijn allemaal wel is wat minder happy met ons werk... En het word misschien wel versterkt op de leeftijd van de TS. Maar dan nog is het wel handig om wat werkervaring op te doen.
De TS geeft aan dat ze er moeite mee heeft om van niks naar 16 uur werken in de week te gaan. Als ze straks klaar is met school zal ze toch ook aan de bak moeten, hoeveel uur denk je dat ze moet draaien om zichzelf straks te kunnen onderhouden en een eventueel paard als ze dat zou willen?
Berwicowa @ Stage is anders dan gewoon werkenIk mocht geen vrijwilligerswerk doen bij het asiel voor mijn 16e, dus ik zou het niet al te veel van de daken roepen, want volgens mij is jou dochter een beetje ali illegali nu
Of tenminste het asiel waar ze bij werkt. Gebeurt wel vaker natuurlijk en zolang je het niet al te veel rond verteld is het geen probleem.
Misschien sta ik daar nou eenmaal anders in omdat ik weet hoe het is om je ongelukkig te voelen. Dan heb ik meer zoiets van doe iets waar je gelukkig van word.
Ik mocht geen vrijwilligerswerk doen bij het asiel voor mijn 16e, dus ik zou het niet al te veel van de daken roepen, want volgens mij is jou dochter een beetje ali illegali nu
Of tenminste het asiel waar ze bij werkt. Gebeurt wel vaker natuurlijk en zolang je het niet al te veel rond verteld is het geen probleem.

En werk nu hard voor wat ik wil