wwillemijn schreef:Nog mensen rondom apeldoorn die werk zoeken?
Heb wat leuke banen
Ik zoek nog wel werk, evt in omgeving apeldoorn... financieel administratief 24-32 uur (liefst 32)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daantje1981 schreef:Ze zijn van mening dat ik niet in het team pas. Terwijl ze vorige week belde dat beide lokaties waar ik heen was geweest om ochtend mee te draaien positief waren. Nou dan weet ik het ook niet hoor!!

blacknorton schreef:sorry ik 30 werkdagen in de maand geteld![]()
![]()
Zelfs die lui hebben vaak niks te doen. 

kaatje77 schreef:Vienna gefeliciteerd!
Daantja wat raar zeg
Blacknorton lekker even de zinnen verzetten? Dat is goed voor je!
Annastasia spannend
Gister vanuit mijn hart een pakkende motivatie geschreven en na een kwartier kreeg ik een mail, kon m'n ogen niet geloven, vrijdagochtend 10 uur word ik verwacht voor een gesprek

carolina1278 schreef:Is er nog iemand die eens wil kijken naar de brief en mijn cv?
. Het klinkt al een stuk serieuzer dit keer. De dagen voor het gesprek zijn ingepland (15e of 16e) en in theorie is de 12 uur voor mij nu gereserveerd. In principe zou het zijn t/m 31-12-2011 maar het is nu al verlengd tot 31-12-2012. Salaris doorgesproken; ze wilden een indicatie. Tja, dat is lastig. Hoog (te hoog) ingezet, kan altijd zakken want ik had aangegeven dat salaris bespreekbaar is. Nu zou ik op een bedrag uitkomen wat 5 euro hoger ligt (bruto) dan de restverdiencapaciteit van het UWV
. Kortom: met 12 uur/week krijg ik net zo veel als nu de WW! Er komen nog reiskosten bij én ik heb gevraagd hoe het zit met de parkeerkosten. Personeel moet namelijk een fors bedrag betalen voor de parkeergarage dus nu gaat ze navragen of dat vergoed wordt. Meteen doorgegeven dat donderdagmiddag vrij gehouden moet worden ivm therapie (=paardrijden dus). De fysio kan ik er wel omheen plannen maar het paardrijden kan ik niet 1-2-3 aanpassen.