Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
hafjesliefde schreef:FunkyMistic; je hebt altijd geweldige ideeën! maar ik denk dat we met die kruk na een tijdje wel draaierig zouden worden
TS: wordt er dan ook een product echt gemaakt en ev in de winkels gelegd?
en idd, voor veiligheid, iets wat je stuitje beschermt
K.imberly schreef:Speciale zonnebrillen/brillen die beschermen tegen zand/vliegjes en andere beesten in je oog?
cupcake1986 schreef:mijn oplossing voor draagbare/betaalbare paardenstofzuiger:
http://www.prijsvergelijk.nl/stofzuiger/princess-stofzuiger/princess_332756/
moet je alleen wel heel erg regelmatig legen want hij zit heel snel vol
Cassidy schreef:Benthe schreef:Hihi die longeerhondenriem vind ik een goed idee. Inderdaad jammer van het scenario dat je een klapperend ding achter je paard aan hebt hangen. Toch een goede optie, heb een braaf paard
De hondenriemen zijn erg dun, je paard zal de lijn maar tussen zijn benen krijgen met alle mogelijke ellende van dien.
En heb je weleens een gekneusde duim gehad omdat de hond ineens een spurtje dacht te trekken terwijl jij de duim op de rem had?
aaapower schreef:heeft er iemand nog ideeen ivm met veiligheid (in het breedste van het begrip!!? Schijnbaar doen nieuwe producten ivm met veiligheid het vaak goed omdat dat natuurlijk erg belangrijk is. Zo niet dan ga maar lekker door met brainstormen!!
xx Anne
Naskapower schreef:een goed systeem om die himalaya stenen op te hangen... touwtje knagen ze door. Het hangt nu aan een rvs ketting maar die begint te roesten
pmarena schreef:- met een systeempje zodat je ze vast kunt maken aan je voeten zodat je je beugel niet zomaar verliest
- moeten wel heel makkelijk loslaten bij een val of of als je in een noodgeval snel af wilt stappen
- en dan ook nog betaalbaar
MelanieB schreef:Waarom zou je dat willen eigenlijks? Kun je je voet niet in de beugel houden? Raak je m snel kwijt?
Het bestaat namelijk wel, het kliksysteem op rijbeugels, daar horen speciale rijlaarzen ook bij ( zal vanmiddag eens kijken f ik ze nog kan vinden)
Denk dat het voor beginnende rijders wel ideaal zou zijn maar echt goed rijden wor er niet door vebeterd als je dan op ander paard stapt die het systeem niet heeft zegmaar.
pmarena schreef:Dat is ook nog een idee inderdaad ! Dat je een klittenband-bandje om je schoen kunt doen , dat dan vastkleeft aan klittenband aan je beugel , vrij simpele oplossing eigenlijk
Nadelen zijn dan wel weer dat klittenband snel vies wordt , dus heel erg praktisch is het niet misschien.
Ook ben ik wel benieuwd hoe makkelijk het los komt als je even snel af wilt stappen.
En paarden vinden het *KRAAAATSJ* - geluid vaak niet echt tof