lifaya schreef:nou ik ga zaterdag dus naar de open dagen, ben benieuwd naar de portfolio's die ik daar te zijn krijg. Ben eigenlijk gewoon te bang dat ik niet de potentie en talent heb om de fotografieopleiding te kunnen doen, terwijl het wel echt onwijs gaaf is
Ben ik ook bang voor hoor.
Vooral ook omdat ik voor begin april ergens aangenomen moet zijn.
Eliine schreef:@fiffill, je hoeft inderdaad niet bang te zijn dat je helemaal geen fotografie meer zult kunnen doen tijdens je studie. Ik hang zelf ook met een half been in fotografie (vind het vooral heel erg leuk om te doen), en ik merk juist dat ik er veel aan heb in mn opleiding voor Illustratie

Natuurlijk, mijn hoofddeel bestaat uit illustreren, maar ook daar kan ik mijn fotografie in kwijt. Wat wel het verschil is, is dat je natuurlijk geen uitgebreid onderricht in fotografie zult krijgen als je Fine Arts gaat doen. Hooguit een kleine introductie. Overigens werken de meeste academies in het 3e jaar met een minor. Ik ga volgend jaar de minor fotografie erbij doen. Zo heb ik toch nog een beetje van allebei

Het lijkt me gewoon leuk om toch wat fotografie op school te krijgen, die minor klinkt wel goed dan. 
Ik wil 't liefst naar de KABK. En anders de HKU. Hier (Amsterdam) vind geen leuke academie zitten, dus dan maar ergens anders. 
En Rotterdam is een rotstad. 
Renee en Denise, zou wel leuk zijn als we volgend jaar op dezelfde school zitten, al is het een andere richting.