Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hilda79 schreef:Je kreeg een half jaar om te starten met behoud van ww. Alles wat je dan in dat jaar verdiende werd verrekend en had je kans dat je dus ww moest terugbetalen.
Ook mocht je 3 maanden onderzoeken met behoud van ww of je wilde gaan ondernemen of niet.
Hoe dat nu is weet ik niet. Heb gehoord dat ze het aan banden hebben gelegt omdat er misbruik van is gemaakt.
yvonnepuntnl schreef:Wat was je saldo aan af te dragen BTW dan in 2009 Mariska? Want als je onder de €1883 bleef, dan kom je in aanmerking voor de KOR (Kleine Ondernemers Regeling).
Dressuurgek schreef:Ik heb ook al eens vernomen dat via Marktplaats adverteren niet helemaal zuiver is. Weet even niet uit mijn hoofd wat de advertentie mogelijkheden zijn maar die persoon vertelde dat hij per click betaalde en binnen no-time was hij door zn ingekochte aantal clicks heen
11AFotograaf schreef:Dressuurgek schreef:Ik heb ook al eens vernomen dat via Marktplaats adverteren niet helemaal zuiver is. Weet even niet uit mijn hoofd wat de advertentie mogelijkheden zijn maar die persoon vertelde dat hij per click betaalde en binnen no-time was hij door zn ingekochte aantal clicks heen
Dat werkt ook met Google Ad's zo! Echt een klote systeem, want je concurrent kan je zo ook flink laten betalen voor je ad's, of ze snel wegkrijgen!
Stiekem klik ik nu wel altijd op de ad's als ik iets via google zoek... hihi
11AFotograaf schreef:Dressuurgek schreef:Ik heb ook al eens vernomen dat via Marktplaats adverteren niet helemaal zuiver is. Weet even niet uit mijn hoofd wat de advertentie mogelijkheden zijn maar die persoon vertelde dat hij per click betaalde en binnen no-time was hij door zn ingekochte aantal clicks heen
Dat werkt ook met Google Ad's zo! Echt een klote systeem, want je concurrent kan je zo ook flink laten betalen voor je ad's, of ze snel wegkrijgen!
Stiekem klik ik nu wel altijd op de ad's als ik iets via google zoek... hihi
Kaisa schreef:Had ik gisteren nog helemaal geen inspiratie qua vormgeving voor mijn design huisstijl, kreeg ik daarnet in ene het volgende idee (dit wordt het visitekaartje): http://i736.photobucket.com/albums/xx2/ ... 1kopie.jpg
Ik ben erg benieuwd wat jullie hier van vinden!
Zijn er hier nog mensen die naar een bijvoorbeeld KVK nieuwjaarsbijeenkomst heen gaan?