Ik heb me ook aangemeld voor de picknick! Ik ga trouwens ook niet mee op introkamp vandaag. Zag het toch niet zo zitten en nu is het weer ook nog eens vreselijk
Het is ook niet echt lekker Schiermonnikoog-weer idd.. gezellig dat je ook gaat picknicken! De lijst met deelnemers is nog niet zo lang, dus we zullen elkaar vast wel herkennen
Anna, ook lid geworden van Emile? Ga je ook op EJW of heb je besloten dat maar niet te doen? Ik wilde vorig jaar wel, maar het liep samen met mijn introductie van de opleiding dus toen heb ik het maar laten gaan, vind het toch wel zonde..
Jammer van het weer zeg Ik ben lig geworden van Emile ja
En ik ga ook op EJW, heb er wel erg veel zin in Ik kan alleen niet het hele weekend mee, want mijn oma wordt 80, maar ik heb toch geregeld dat ik in elk geval een deel mee kan
Haha, dat denk ik ook wel Wel erg jammer dat je niet mee kon zeg... Maar jij studeert ook in Leiden dus?
Blinnii
Geplaatst: 27-08-10 11:39
Ja, dat had ik aan het begin van het topic ook al verteld, ik doe de Academische Pabo daar. Moet wel zeggen dat het steeds meer begint te kriebelen om op mezelf te gaan wonen, maar ik wacht er nog even mee.
Okee mooi Ik ben nu ook al een beetje aan het rondkijken voor kamers en zelfs al een beetje aan het sparen voor uitzet, ik heb er echt enorm veel zin in
Ja, wat je zegt, je kan er nog niet zoveel over zeggen. Ik had iig meer studenten verwacht, we waren niet met extreem veel! Heb er verder vooral zin in, maar dat had ik al. Was wel onder de indruk van de locatie, had niet verwacht dat het ZO groot zou zijn, dus dat zal wel ff zoeken worden in het begin
Nou vandaag heb ik de introdag. Ik vertrek om 10 uur met de trein. Eerst picknicken bij de studievereniging en daarna door naar de faculteit! Ben heel benieuwd...
Was best een geslaagde dag. Nog niet echt super veel mensen leren kennen ofzo. Maar wat een informatie kregen we zeg! Man, mijn hoofd loopt over. Thuis meteen achter de computer om alles te regelen en ja dan lukt het natuurlijk weer niet, dus stress stress. Heb al heel wat mailtjes verstuurd.