Heb net toch maar even Engels nagekeken, voor zover ik me mijn antwoorden kon herinneren... Zit tussen een 5.4 en 7.4... Niet heel verkeerd dus, al had ik eigenlijk minimaal een 7.2 nodig en ik denk niet dat die er in zit
Ik ga ook richting bed! Morgen moet ik ook redelijk op tijd opstaan, want we gaan gezellig met een groepje bij iemand thuis lunchen, en iedereen gaat iets maken, dus ik ga morgenochtend nog even wat in elkaar flansen Weltrusten!
Ik ga niet bijlezen vanaf pagina eh... 80? Maarre, heeel veel succes vandaag Grieks mensjes! Bij ons zitten ze vandaag met welgeteld... 2 hele mensen in de gymzaal!
En laten we een dansje doen voor n-termen waar ik eeuwig dankbaar voor zou zijn!
en nu ga ik werken
FantasyB
Geplaatst: 01-06-10 07:28
NIEUW TOPIC!!!
Ik ga vandaag de hele dag werken en vanaaf uit. Duis niet te veel banketstaaf hè schoonheden
Werd net wakker door de deurbel, stomme tnt aan de deur... Ik kwam natuurlijk in me pyama en haar naar de maan naar beneden gerend, zegt dat stomme (vieze) mannetje: Goedemorgen schoonheid, lag je nog in bed? Dus ik antwoordde van ja maar nu niet meer he Zegt ie ooh jammer, als ik dat geweten had was ik eerder langs gekomen. Had ik lekker naast je komen liggen Heb maar gezegd helaas meneer snel de deur dichtgekwakt, ben allees thuis dus je weet nooit wat zo een idioot doet