Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ziamara schreef:Joyyy14 schreef:Ik had vandaag wel muziek. Voor de rest heb ik Nederlands, Biologie, Economie, Engels, Aardrijskunde, Wiskunde.
waarover gaat muziek dan? daar kan ik me nou niet echt iets bij voorstellen, ja met noten ofzo?
Jinte schreef:Hey, mag ik mij hier ook melden?
Ik doe momenteel ook examens, HAVO. Vandaag 1e gehad, Nederlands. Was erg pittig. Scheelde dat ik daarvoor niet echt hoefde te leren, alleen maar oefenen.. Maar, morgen heb ik wiskunde en daar heb ik nog bijna niets aan gedaan.
En een vraagje voor mensen die (redelijk) goed zijn in geschiedenis.. Hoe kun je dat het beste leren? Ik heb vrijdag examen geschiedenis maar zou niet weten hoe ik nou het beste alles kan leren.
Ga me vanavond maar even een uurtje van bokt bannen om sowieso belangrijke formules van wiskunde in de rekenmachine te zetten!
Focussed schreef:Jinte schreef:Hey, mag ik mij hier ook melden?
Ik doe momenteel ook examens, HAVO. Vandaag 1e gehad, Nederlands. Was erg pittig. Scheelde dat ik daarvoor niet echt hoefde te leren, alleen maar oefenen.. Maar, morgen heb ik wiskunde en daar heb ik nog bijna niets aan gedaan.
En een vraagje voor mensen die (redelijk) goed zijn in geschiedenis.. Hoe kun je dat het beste leren? Ik heb vrijdag examen geschiedenis maar zou niet weten hoe ik nou het beste alles kan leren.
Ga me vanavond maar even een uurtje van bokt bannen om sowieso belangrijke formules van wiskunde in de rekenmachine te zetten!
De Syllabus van internet halen en die uit je hoofd leren, helemaal
Wij (VWO) hadden een tussentijdse toets over Vietnam, en ook gewoon de syllabus uit m'n hoofd geleerd en had een 8! Heb nu alles al geleerd (ook Republiek), hoef deze week tot vrijdag alleen nog maar te herhalen
topsylover schreef:Hier meld zich nog een anti-concentratie-havo-exameër.
Ik ben zondag begonnen met leren voor wiskunde, ben nu bij hoofdstuk 5., moet er dus nog 4.
Ik heb nog nooit 'echt' geleerd/gestudeerd/huiswerk gemaakt enz.. Toch ga ik elk jaar met mazzel over! Dus nu zal ik ook wel met mazzel slagen.
topsylover schreef:Ik moet voor Nederlands een 5.6 halen, dat is me wel gelukt!
Voor de rest 5,5/4/2.9 op engels![]()
Dus als ik morgen wiskunde verpruts slaag ik nog wel!![]()
Wiskunde A doe ik, maar snap niets van die kansberekeningen, de normale verdeling enz.
melizz13 schreef:topsylover schreef:Ik moet voor Nederlands een 5.6 halen, dat is me wel gelukt!
Voor de rest 5,5/4/2.9 op engels![]()
Dus als ik morgen wiskunde verpruts slaag ik nog wel!![]()
Wiskunde A doe ik, maar snap niets van die kansberekeningen, de normale verdeling enz.
die engelst cijfers komen me bekend voor
ik leer in een engelse les wat je kan doen als je je verveeld