Nikka schreef:Een arbeidscontract houdt in dat je werkt in ruil voor geld. Dus je komt opdagen op je werk, je doet je werk in de daarvoor afgesproken uren en daar krijg je geld voor. Hoe je daar komt maakt niet uit, dat is jouw verantwoordelijkheid.
Nou dat vind ik toch niet helemaal waar
Als je een been breekt of ziek bent is dat overmacht, een overstroming, een onverwacht spoedgeval in je gezin EN gladheid/sneeuw zijn dat ook lijkt me?
En allemaal personeelsleden rond hebben lopen met gips omdat ze de sneeuw hebben getrotseerd op hun fietsje werkt ook niet prettig als de sneeuw volgende week weer vertrokken is 
Daantje, veel ouders zijn volgens mij ook vandaag thuis gebleven.
Mijn vriendin staat voor de klas en op 15kids na zijn alle kinderen naar huis gegaan.
Ik moet een km of 7 en grotendeels over de grote weg maar om op die weg te komen kan nog weleens problematisch worden, verder ligt het bedrijf ook achteaf op een industrieterrein dus ik denk niet dat er geschoven wordt daar.
Op de fiets zal niet te doen zijn door de drek denk ik, fietsend is het langs een andere (veel langere en in het donker niet vertrouwde) route.
Nathalie, en dan zit je nog steeds vrolijk in je auto?
Nee sorry ik vind dat onverantwoord en wil mn nek of andere ledematen OF mn auto liever niet risceren voor andermans aankopen.
Als mijn baas er morgen wel op staat dat ik kom dan zal ik misschien moeten lopen (helaas liggen mn langlaufers bij mnouders anders was ik er zo
) maar dan kan hij vergeten dat ik pas om 22.30 richting huis schuifel!
Zoals gezegd ben ik winters weer echt wel gewend, maar dan wel op de plekken waar dat hoort (DL, Oostenrijk, Frankrijk, Zwitserland enz) en met de juiste spullen
Laatst bijgewerkt door opisop_shop op 17-12-09 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt