Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tita schreef:MLoeser schreef:Ik studeer tegenwoordig psychologie, op de uni dus. Valt me wel op dat toch een kwart van de reagerende boktgebruikers universitair is opgeleiddat geloof je zelf toch ook niet he
SpikkelFire schreef:Blijkbaar twijfelt ze eraan.. snap niet waarom je zou moeten liegen over je kennis, je hebt alleen jezelf er mee, je moet zelf iets ermee gaan doen.
Mja misschien willen de 'lager opgeleide' bokkers hier in dit topic geen (eerlijk) antwoord geven.
MLoeser schreef:Wat? dat als ik naar de poll kijk ik 25% zie bij WO? Ik snap niet hoe je dat cijfer anders kan interpreteren? Of twijfel je aan mijn opleiding?
tita schreef:Dat gebeurd dus echt heel vaak men schept graag op over kennis.
Bovendien kunnen mensen zich schamen, zover ik het weet is de VMBO nog de school met de meeste leerlingen en die staat hier maar op 3% en ik moet heel heel heel eerlijk zijn, mensen die ik heb leren kennen via wedstrijden of op stallen waren vaak geen HBO en helemaal geen WO
Onee ik ken er iets van 5 met WO maar de meesten deden de LAS
faye1995 schreef:tita schreef:Dat gebeurd dus echt heel vaak men schept graag op over kennis.
Bovendien kunnen mensen zich schamen, zover ik het weet is de VMBO nog de school met de meeste leerlingen en die staat hier maar op 3% en ik moet heel heel heel eerlijk zijn, mensen die ik heb leren kennen via wedstrijden of op stallen waren vaak geen HBO en helemaal geen WO
Onee ik ken er iets van 5 met WO maar de meesten deden de LAS
Dat zegt misschien meer over de kringen waarin jij je sociaal bevindt.
Overigens is het zo dat nog altijd de meeste mensen in NL mbo geschoold zijn. Neemt niet weg dat er misschien wel veel
'paarden' mensen zijn die de drang hebben om door te leren om later een goede baan te krijgen en zich zo een paard kunnen veroorloven.
Ik vind dat je reactie een beetje jaloers overkomt.
Overigens heb ik WO ingevuld, ben 3de jaars studente Nederlands Recht.
Death_Squad schreef:faye1995 schreef:Dat zegt misschien meer over de kringen waarin jij je sociaal bevindt.
Ik vind dat je reactie een beetje jaloers overkomt.
Lief samen spelen kindertjes