renee16 schreef:LAC-A oftewel: Leer Accountantscontrole - A
Das idd een lastige...
Succes ermee! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ManonR_ schreef:Relaxed schreef:Welk bedrijf ga je werken? (eventueel via pb).Hier gaat ook alles goed! Druk met de voorbereidingen op de OAT! Hebben al 1 oefentoets gehad, nog niet voldoende, moet nog wat meer lerenVolgende week vrijdag hebben we er weer 1..
In april mag ik gaan afstuderen. Heb al een bedrijf, moet alleen nog op kennismakingsgesprek.. Hoop dat ik dan voor 1 sept klaar ben met HBO..Celiien schreef:Wat doe je nu? VWO? HAVO?Morgen ga ik proefstuderen bij de HHs voor accountancy![]()
heb er helemaal zin in
.
Echt leuk mijn eerst echte vaste baan.. 
Ik doe alleen de voltijd daar, 4e jaar.. 
) wel een keer gezeik gehad.. Ik zou na het 2e jaar van voltijd naar duaal gaan, had een baan en alles, maar meneer OV was van mening dat ik vakken uit jaar 2 over moest doen omdat duaal die op een andere manier kreeg dan wij op voltijd
Statiestiek is statistiek lijkt me, maar nee.. hij vond dat ik het nog een keer moest doen. Ook moest ik een volledig project over doen die wij al hadden gehad en die voor 90% hetzelfde was.. Ben toen dus maar gewoon op de voltijd gebleven
Wel k*t dat dat dan meteen de rest van je schooltijd bepaalt. Verder vind ik statistiek echt van het nivo 0, waardoor ik het al helemaal niet snap waarom dat over gedaan moet worden
Sisco4life schreef:Hhaa, ja die OV is wel een beetje een malloot jaWel k*t dat dat dan meteen de rest van je schooltijd bepaalt. Verder vind ik statistiek echt van het nivo 0, waardoor ik het al helemaal niet snap waarom dat over gedaan moet worden
![]()
Mij bevalt deze school idd ook positief, behalve dat ik een beetje verkeerd ingelicht was. Bij mn intakegesprek was de planning dat ik 2 jr in 1 ging doen, was allemaal mogelijk enz. Totdat ze me vorige week kwamen vertellen dat ze nu de lessen voor de 2e klas aan het ontwikkelen zijn en dat het er dus helemaal niet inzit om sneller door de stof te gaan. Jammer.
Verder is alles super geregeld, alleen BB snap ik niet, nouja, zeer beperkt.
Heb je toevallig ook les gehad van mr. Stehouwer?
Die maakte de lessen gewoon leuk
Hij zei wel eens dat ie het IQ van een hoogbegaafde had maar de motoriek van een mongool

? Dat ie echt zn doosje blokjes meeneemt en staat uit te leggen. Ging over de opbouw van de kostprijs. Geniaal!
Heb er ook eentje die is 2.5uur onderweg(trein)
. Krijg geen reiskostenvergoeding voor school dus dan ga ik liever dichterbij naar school toe als daar ook een fatsoenlijke school zit..
. Heb alleen wel af en toe aanvaringen met ze, maar dat heb je waarschijnlijk toch overal als je iets geregeld wil hebben.
Ook eens leuk om te lezen. Ik moet we bekennen dat ik met auto van de zaak rij en er dus ook geen kosten aan het lange afstand rijden voor mij zitten. Verder vind ik t ook wel lekker om alleen in de auto te zitten met mijn muziek op
. Ben er nu elke maand al een volle tank aan kwijt en das toch iedere maand zo'n € 60,-. Heel jammer
.