als ze zeggen dat het niet mag op je 14e kun je hem op je ouders naam laten zetten.. hebben wij ook altijd gedaan!
En 21 euro mag je blij mee zijn voor 7 uur
meer zal het ook niet worden op je 14e Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
meer zal het ook niet worden op je 14e 

melsh schreef:malih schreef:
ik verdien ruim boven het minium loon ik verdien met 7 uur werk 63 euro.
WAUW. Wat voor werk doe jij dan wel niet? Levensgevaarlijk met extra loon voor de risico's ofzo?
Nee zonder grappen
ik werkt in de gehandicapte zorg
Niinatjuh schreef:Maartje1990 schreef:Hé je beledigt mijn werk! ik werk in een kas, prima werk hoor! En zelf werk ik 'maar' 5 uur en alleen 's ochtends![]()
Ik heb trouwens vorig jaar wel tig kinderopvangs gebeld (toen was ik 18) en mij namen ze niet aan omdat dat niet mocht, mocht alleen gediplomeerd oid personeel.
Misschien kun je gewoon eens een briefje bij de super ophangen als vakantie oppas? Of bij een boer langs gaan of die nog werk heeft?
En even voor de duidelijkheid in vind je een ontzettend verwent nest die haar handen niet vuil wil maken en alleen maar 'gemakkelijk' en 'lui' werk wil doen én dan ook nog even veel geld wil beuren. Nou dame dan moet ik je even wakker maken zo zit de wereld nu eenmaal níet in elkaar je moet (hard) werken voor je geld en tja helaas is dat niet altijd zoveel als je zou willen maar dat heb je dan maar gewoon voor lief te nemen.
Desondanks succes met zoeken en ik hóóp dat je in godsnaam ophoud met zo te zeuren. Want dan kom je zéker niet aan werk.
K ben dus niet verwaand, kijk bij een boer werken, lijkt me zwaar maar wel leuk, niet te veel mensen, gewoon dieren, en hard werken, daar heb ik dus niks tegen!
!!
Internet helpt ook vaak! 
San_ner schreef:Als je als 14-jarige 21 euro met 7 uur werken kan verdienen zou ik al lang blij zijn, dan krijg je wel 3 euro per uur. Vaak verdien je dan toch wel minder.![]()
Meestal kun je al niet aan ander werk dan folders/kranten komen.
Ik werk bij een 'biologische boer'. Ik verdien dus mijn geld met onkruid plukken en bloemkool snijden, en moet er ook drie kwartier tot een uur naartoe fietsen. Het klinkt misschien niet geweldig, maar ik denk dat als je op je werk eenmaal goed contact hebt met mensen dat het dan sowieso leuk wordt. Dus ook wanneer je in een kas zou werken.![]()
Ik word er sowieso blij van als ik weer op mijn bankrekening kijk. Blijf daar maar aan denken, dan wordt het vanzelf leuk.
melsh schreef:21 euro voor 7 uur is VEEL.
Dat je dat even weet. Op mijn 14e kon ik alleen maar dromen van zo'n loon.
Ik bezorgde folders. Ik kreeg 6,44 voor DRIE UUR vouwen en anderhalf uur lopen...
Dusseh... Folderen... NIET bij RVN, die betalen echt SLECHT.