Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ris schreef:Ik heb ook altijd zo`n hekel aan mensen die niks zegen.
Goedemidag - niks
Spaart u zegels - niks
Dat wordt dan zoveel - niks
Wilt u de bon nog mee - niks
En sommigen worden dan vervolgens boos dat ze geen zegels krijgen.
zap schreef:Snap het hierboven helemaal hoor. Als iemands portemonnee bulkt van het kleingeld en ze 2,45 betalen met 50,- (elke dag opnieuw) dan kan ik het ook niet laten het wat kleiner terug te geven dan normaal. Noem het kinderachtig, nou ik vind het kinderachtig voor zulke bedragen met zulk groot geld te betalen. Ik heb niet veel wisselgeld en als ik 4 van die klanten heb dan ben ik uitgewerkt en dán beginnen de klanten ineens te zeuren... eigen schuld, dikke bult!
ris schreef:Bij mij zijn het soms toeristen maar bijna altijd zijn het hollanders die gewoon zichzelf te goed vinden om wat te zeggen.
Ik had vanavond een klant ik zeg goedenavond begint ze tegen me over dat ze mij nooit toestemming heeft gegeven tegen haar te praaten dus waar ik het lef vandaan haal tegen haar te spreken.
Ik had echt zo iets van nou sorry hoor het was vriendelijk bedoeld
Ikima schreef:ris schreef:Bij mij zijn het soms toeristen maar bijna altijd zijn het hollanders die gewoon zichzelf te goed vinden om wat te zeggen.
Ik had vanavond een klant ik zeg goedenavond begint ze tegen me over dat ze mij nooit toestemming heeft gegeven tegen haar te praaten dus waar ik het lef vandaan haal tegen haar te spreken.
Ik had echt zo iets van nou sorry hoor het was vriendelijk bedoeld
Goh wat leuk, je had Beatrix in de winkel.
Urielle schreef:zap schreef:Snap het hierboven helemaal hoor. Als iemands portemonnee bulkt van het kleingeld en ze 2,45 betalen met 50,- (elke dag opnieuw) dan kan ik het ook niet laten het wat kleiner terug te geven dan normaal. Noem het kinderachtig, nou ik vind het kinderachtig voor zulke bedragen met zulk groot geld te betalen. Ik heb niet veel wisselgeld en als ik 4 van die klanten heb dan ben ik uitgewerkt en dán beginnen de klanten ineens te zeuren... eigen schuld, dikke bult!
Meen je dat nu nog ook of is dat sarcastisch ?
Uitgaande van dat je het meent:
Moet ik dan echt speciaal ergens apart 5 Euro gaan afhalen omdat die kassatrees mijn briefje van 50 niet wil aanpakken (ja, die titel ben je dan in mijn ogen echt waard, verder gebruik ik het nooit)?!
Je hebt een winkel hoor! Daar wordt je gewoon geacht om wisselgeld te hebben. Ja, dat kost geld ja, da's een winkel.
(en de volgende cassiere zit weer te miepen dat je een portemonnee omschudt met al die losse meuk en een half uur staat te tellen in al dat losgeld die je van bovenstaande figuur gekregen hebt, want zo gaat het, maar anders kom je van die losse zooi ook niet meer af....)