Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

faye schreef:Openheid is iets anders. Dat is namelijk niet achter elkaars rug om klagen bij de baas. En als je baas integer is zal hij je dat ook vertellen.

Anoniem schreef:Anyways...ik had die collega gekrabbeld met beterschap.
Er is op gereageerd dat ze griep heeft en achter het raam zit. Gisteren na mijn post is er nog gereageerd door een vriendin dat ze elkaar op het terrasje zouden meeten met anderen en nu zijn zowel mijn als alle krabbels over het terrasje-afspraakje verdwenen.
Ik blijf het dubieus vinden.
En klikken doe ik niet,ik wil het haar rechtstreeks vragen,ik weet alleen gewoon niet zo goed hoe..
suleilitha schreef:Heb je er al over nagedacht dat de kans bestaat, dat je collega van mening is dat het jou niks aangaat en zich er daarom met een griepverhaaltje van af maakt?
Over het verwijderen van die krabbels na die van jou, ik zou hetzelfde hebben gedaan. De mogelijkheid bestaat nog steeds dat de collega iets mankeert waarvan ze vindt dat ze het niet aan jou hoeft te vertellen

mistery schreef:Als je je ziekmeldt hoor je thuis te zitten en niet af te spreken op een terras.
Iemand kan natuurlijk een psychische aandoening hebben maar ook dan ga je geen terrasje pakken maar naar een psychiater.
Bij mijn werk is duidelijk vermeldt dat als ik me ziekmeld ik ook thuis MOET blijven tenzij ik een afspraak heb bij de huisarts of iets dergelijks
Quellian schreef:Sja, ook dat vind ik vaak een geval van aanstellen, als je psychisch in de knup zit is het imo juist wijsheid om je dagelijkse dingen te blijven doen, in je ritme blijven, jezelf een schop onder je hol geven. Maar goed, er zijn inderdaad mensen die zich ziekmelden als er een scheet dwars zit of als ze een pukkel hebben. Zie wel gigantische mentaliteitsverschillen in dit topic, ik heb in mijn opvoeding meegekregen 'ziekmelden doe je enkel als je zo ziek bent dat je je nest niet meer uit kunt komen'.