Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Had ik niet grappig gevonden. verana schreef:Haike wat jij doet is dus meer op dieren gericht lesgeven om het zo even te omschrijven?

Urielle schreef:Lijkt me wel heel erg leuk, lesgeven over paarden

MarjonTampon schreef:Op verzoek van MLoeser aanwezig hier.
Ja ik zit nu dus in het 3e jaar van de lerarenopleiding bio in tilburg op de Fontys...
Wil hierna misschien nog op het mbo paraveterinair gaan studeren. Daarna kan ik dan eventueel aan de slag als docent dier. Dat was meer voor mij geweest dan biologie (hoewel ik dit ook helemaal geweldig vind!). Ik haat daarom mijn decaan van mijn middelbare. Ik ben totaal niet goed begeleid. Anders was ik namelijk wel meteen naar het STOAS gegaan.........
vonneke schreef:MarjonTampon schreef:Op verzoek van MLoeser aanwezig hier.
Ja ik zit nu dus in het 3e jaar van de lerarenopleiding bio in tilburg op de Fontys...
Wil hierna misschien nog op het mbo paraveterinair gaan studeren. Daarna kan ik dan eventueel aan de slag als docent dier. Dat was meer voor mij geweest dan biologie (hoewel ik dit ook helemaal geweldig vind!). Ik haat daarom mijn decaan van mijn middelbare. Ik ben totaal niet goed begeleid. Anders was ik namelijk wel meteen naar het STOAS gegaan.........
ik doe dezelfde opleiding als Marjon, zit in hetzelfde jaar op dezelfde school.
Stoas was een betere keuze voor me geweest, maar daar ga ik mijn Minor iig al lopen.
haike schreef:Fijn dat dit gesprek ook goed ging! Hopelijk dan na zo'n lange tijd van solliciteren een leuke baan!
vonneke schreef:buitenschoolse minor is te doen zeggen ze.
Ik heb buiten die minor geen lessen meer op het fontys. Dus ik hoop dat het gaat passen.
Hun kunnen mij niet bieden wat ik wil dus dan maar op een ander.
Vind bio een geweldig vak, maar wil het graag combineren met VMBOgroen. Nu is het gelukkig makkelijker om als bio docent een baan in het groen te krijgen als andersom.