Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LimaMambo schreef:bij veel dingen heb je geen ervaring nodig.. zoals bij de Mc Donalds ofzo.. die zoeken eigenlijk altijd wel mensen
juline schreef:nee ik heb geen uitkering aangevraagt omdat dit niet kan in mijn situatie. wel ga ik nu meer voor de catering werken en rustig verder zoeken
Iris82 schreef:Er zijn genoeg banen te vinden waar je 0 werkervaring voor hoeft te hebben, dus die vlieger gaat echt niet op.
Ben wel blij dat het zo moeilijk is geworden voor jongeren om aan een uitkering te komen.
juline schreef:het is erg moeilijk om in breda een baan te vinden. thuis zorg moet je achteraf ook nog aan de belasting betalen dus blijft er ook niet veel meer over.
woon momenteel weer thuis dus dat scheelt al wel maar je blijft toch uitgaves hebben.
zodra ik de opleiding ga volgen krijg ik weer stufi maar dat duurt dus nog een poos en daar zullen toch ook de schoolkosten van betaald moeten worden.
het gaat meer om de tijd er tussen. dus van nu tot de opleiding dus augustus ofzo
en pri_lady ik weet niet of jij hard wordt van je eigen kapot werken voor een salarisje van 400 euro per maand? nee daar krijg ik alleen psychische klachten door. mijn leven is niet al te gemakkelijk geweest.
maar iedereen heel erg bedankt voor de reacties. ben nu al weer een stuk verder
KiWiKo schreef:juline schreef:nee ik heb geen uitkering aangevraagt omdat dit niet kan in mijn situatie. wel ga ik nu meer voor de catering werken en rustig verder zoeken
toch wel vreemd dat als je geen uitkering krijgen kan, je dan ineens toch wel meer werken kan..........
dan had je de uitkering eigenlijk niet echt nodig, maar was het eigenlijk wel effe makkelijk zo..........