wat voor werk doe jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ethelate

Re: wat voor werk doe jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 20:59

Ik ben bouwtechnisch ingenieur.
Werk fulltime bij een bouwmanagement bureau voor de retail, wij regelen het management bij het verbouwen van winkels zoals Albert Heijn, Marlies Dekkers, KPN/HI, Domino's Pizza, Turn Over, de station winkels, enz. Een grote (boze) mannenwereld maar het bevalt mij wel goed Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 21:01

ik ben directeur van een thuiszorginstelling Lachen Lachen

klinkt heel wat, maar ik ben eigenlijk alleen maar bezig met centen en de toekomst Lachen Lachen

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:11

Ik ben op dit moment junior assistent accountant op de agrarische afdeling bij een accountant- en adviseurskantoor. Werk op dit moment dus jaarrekeningen uit voor agrarische ondernemers.

Over een paar weekjes ben ik voor hetzelfde bedrijf junior agrarisch cliëntadviseur. Van het uitwerken van jaarrekeningen zal ik me dus langszamerhand steeds meer gaan richten op het adviseren van de ondernemers. Lachen

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:15

_Lisanne schreef:
Werk op de horeca afdeling van de Intratuin. Ga verder nog naar school Lachen.

Heb ik ook gedaan, vond het niets Tong uitsteken (eerst part-time, was nog te doen, maar toen ging ik fulltime werken en trok ik het niet echt meer Clown)
Nu werk ik op de versafdeling van een supermarkt 4 dagen in de week van 11 tot 5, heerlijk relax weekje en het is nog gezellig ook Lachen

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:21

Ik werk(te) op een events afdeling! Heel erg leuk en ook afwisselend.. en dan vooral in de zomer. De ene dag de hele dag achter je bureau, de andere dag een halve dag en soms.. soms zie je je bureau niet Tong uitsteken

Nu en ik lekker een maandje vrij en vanaf januari weer fulltime naar school Boos!

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 14:11

nikita_benno schreef:
ik ga niet voor 3 jaar blijf er tot het einde haha en is bij de luchtmacht.
vind de landmacht niet zo heel interesant eigenlijk.

ok nou de landmacht is ook niet intressant
veel plezier bij de luchtmacht lijkt mij ook leuker hoor

Nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 19:50

Ik vul vakken bij de albert heijn. Ik zit nog op school, dus ja. Lachen

Zaina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 19:52

ik werk fulltime op een dreumesgroep van een kinderdagverblijf Lachen

Jilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 16:02

Officieel is mijn functie commercieel bediende, maar dat is ook maar om er een naam aan te geven Lachen

Ik werk op een klein bedrijf, dus daar doe je gewoon alles: offertes, bestellingen, facturatie, telefoon aannemen,...

rissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 13:23

Ethelate schreef:
Werk fulltime bij een bouwmanagement bureau voor de retail, wij regelen het management bij het verbouwen van winkels zoals Albert Heijn, Marlies Dekkers, KPN/HI, Domino's Pizza, Turn Over, de station winkels, enz. Een grote (boze) mannenwereld maar het bevalt mij wel goed Lachen

Haha, grappig....dan hebben wij erg indirect met elkaar te maken.....Ik loop vaak te timmeren in de vwo winkels van de Appie Heijn.

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 13:41

Ik werk fulltime als verpleegkundige op Heelkunde in het Haga ziekenhuis in Den Haag... Oktober 2009 ga ik weer leren, ga kinderaantekening halen.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 18:55

rissa schreef:
Ethelate schreef:

Haha, grappig....dan hebben wij erg indirect met elkaar te maken.....Ik loop vaak te timmeren in de vwo winkels van de Appie Heijn.

Inderdaad grappig. Al denk ik dat (gezien jouw woonplaatst) jij te maken hebt met de winkels boven de A12. Ik met de winkels onder de A12 en Zaandam Knipoog

Ilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 19:58

Naast me school werk ik op een pension stal en 3 avonden bij twi (een tussen bedrijf voor reisoperators (of hoe je het ook schrijft) en reisbureau's. Zorg ervoor dat rekeingen,tickets en overige post naar de goede adressen gaan).

juleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 20:05

Ik ben leerkracht in het buitengewoon (middelbaar) onderwijs. Mijn leerlingen hebben een gedragsstoornis, karakterstoornis en/of een lichte mentale handicap. Ik heb leerlingen van 14 tot 20 jaar in de klas en ik geef GASV (geïntegreerde algemene en sociale vaardigheden).

rissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 19:50

Ethelate schreef:

Haha, grappig....dan hebben wij erg indirect met elkaar te maken.....Ik loop vaak te timmeren in de vwo winkels van de Appie Heijn.[/quote]
Inderdaad grappig. Al denk ik dat (gezien jouw woonplaatst) jij te maken hebt met de winkels boven de A12. Ik met de winkels onder de A12 en Zaandam Knipoog[/quote]

Nee hoor, ga het hele land door. Onlangs oa Sneek, Amsterdam, Lichtenvoorde, Den Haag en over een paar weken Venlo meen ik. Wat houdt jouw baan eigenlijk precies in? Toevallig bij Stamhuis?

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 19:56

Ik werk als verkoopster in het outletcenter in roermond, waar het nu erg druk gaat worden rnd de feestdagen.
Ik werk daar in een outdoorzaak met een klein onderdeel georg schumacher (ruitersportkleding) het grootste gedeelte is wandelschoenen, gore-tex jassen, backpacks enz.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 13:51

Na de middelbare school heb ik een opleiding in deurne gedaan, daarna c.a 12 jaar in de paarden gewerkt .

nu werk ik sinds 15 maanden bij een logistiek bedrijf [logistics services] en dat bevalt heel goed.
veel afwisseling in het werk , met name daardoor dat je wel eens van afdeling wisseld .

Met regelmaat zit je dan ook op een heftruck/reachtruck . Haha!

Mar_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 21:28

Ik werk thuis bij mijn ouders.Die hebben een agrarisch bedrijf.

Gerlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 21:12

Naast school werk ik in een restaurant, soms in de keuken maar meestal gewoon in de bediening Lachen

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 21:15

Ik werk als jongerenwerker en sociaal pedagogisch medewerker voor een welzijnsinstelling!

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 21:21

Ik was 8 jaar basisschooljuf, werk nu al 2 jaar bij een BSO en doe sinds september een deeltijdopleiding erbij.

MamaMiesje:
Citaat:
Heerlijke baan: je hebt echt eer van je werk en bent bezig met waar je voor opgeleid was--> LESGEVEN. Zonder al die andere dingen eromheen; elke week vergaderen, gesprekken hier, gesprekken daar...

Dat is ook een reden dat ik niet terug de overstap maak naar het onderwijs. Knipoog

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 23:28

Ik zit op school en doe de opleiding HBO Social Work. Ik loop stage bij een organisatie dat met kinderen met een psychische aandoening werkt, dat zou ik nu ook al een beetje "werk" kunnen noemen, het begeleiden van de kids.

Verder als bijbaan bij de Bakker Bart, gezellig en het verdient. Lachen

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 23:30

Ik werk als schoolverpleegkundige doe mijn werk met veel plezier en liefde. Ben verantwoordelijk voor het schoolvaccinaties en schoolonderzoeken.

Sissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 11:46

Ik werk Part-time bij Wokrestaurant Eastern Plaza.

samp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 01:49

Ik zit ook nog op school maar werk bij de Mac Knipoog (achter de kassa)