Zal er straks dan even naar kijken op mijn gewone pc ( zit nu op de foon haha)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Zonder te veel in detail te treden, ik krijg soms echt grijze haren van een collega. Even voor de duidelijkheid, collega werkt op verschillende plaatsen en is maar af en toe op het kantoor.
. Thank God was die man heel schappelijk en konden we alles uitleggen. Ik moest maar nazien wat er nu wel niet in orde was van een bepaalde werknemer en contact met hem opnemen. Want wat bleek, hij had eens iets aan mijn collega gevraagd over papieren en niets ontvangen. Toen hij het dan maar zelf had opgevraagd, kwam hij er achter dat er iets niet in orde was. Hij heeft midden november een mail gestuurd naar mijn collega met de vraag hoe dit zat, en tot op heden geen antwoord gekregen. En ja dan kwam hij maar langs
.
) . Daarop terug telefoon van mijn bazin, en die zei tegen mij "trek het je niet aan, zo is hij tegen iedereen. Het is àltijd iemand anders geweest, het ligt nooit aan hem. Dus dat is ook waarom wij hopen dat jij zoveel mogelijk kan overnemen, want dit is al heel lang aan de gang."
. Maargoed, anderzijds ook wel beter voor mij. Doordat hij er zo'n soep van maakt, kom ik er natuurlijk nog beter uit....
. Hij werk zelfstandig en komt verschillende bedrijven bijstaan en helpen in het opstarten en in het verwerken van de administratie. Dus als ze morgen zeggen je hoeft niet meer te komen, is het gewoon gedaan. Ze zijn nu dus volop bezig met mij stuk voor stuk alles aan mijn takenpakket te laten toevoegen en hem zo te laten afvloeien. Om zo hopelijk met de minste schade verder te kunnen. Het is nu alleen natuurlijk niet zo aangenaam werken, want hij beseft zelf natuurlijk ook goed genoeg dat ik zijn job aan het "inpikken" ben
. Ik heb daarmee dan ook al vaker de indruk gehad dat er dingen zijn die hij voor mij probeert te verbergen en tegen te houden, zodat hij ze zelf zo lang mogelijk kan blijven doen. Maar dat lukt hem toch niet zo goed
.

annastasia schreef:Ruim een week geleden een sollicitatie verstuurd. Nog geen reactie/ ontvangstbevestiging ontvangen.
Op indeed staat de vacature nog wel, op hun eigen site is die verdwenen.
Maar even achteraan bellen denk ik, of zal dat drammerig zijn?
Dimple schreef:Nou dat was mijn gedachte dus ook, maar iedereen in de omgeving zit zo te pushen dat ik moet bellen. Weet je hoe vaak die recruiters gebeld worden? Dan gaan ze mij echt niet onthouden in de 300 solli's, (uitzonderingen daargelaten)
Thx voor de feedback!