Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miereneter schreef:Dat klinkt een beetje onhandig, heb je dan niet liever in één keer vijf? Ook pittig, maar dan zit je wel in een vast ritme.
Ik verander van baan, ga naar een groter ziekenhuis, en denk dat ik de eerste maand (of twee) nog geen nachtdiensten zal moeten (mogen) draaien. Heerlijk. Het hoort erbij en ik zet me 100% in, de ORT is ook mooi meegenomen. Maar leuk, nou nee.
Cheytjuh schreef:@Eloya : fijn dat je niet zieker lijkt te worden ! Taken oppakken voor om de dag/avonddienst te ontlasten is altijd fijn, doen wij inderdaad ook waar mogelijk in de nacht.
@nardxash : Oh jeetje wat een nacht was dat ! Daar moet je er ook geen meerdere van hebben, hopelijk heb je een beetje kunnen slapen
rest reageer ik later bij, dacht het even rustig te hebben maar helaas
Cheytjuh schreef:verveelde ik me maar![]()
Hier 6/6 en dan vanmiddag een spoedvergadering aangaande de nieuwe opname, daarna lekker een weekje vrij. Ben doodmoe na dit blok
Cheytjuh schreef:Ik snap je helemaal hoor, de afgelopen maand was het bijna dodelijk saai bij ons in de nachten. Dan kon ik gewoon zo 3 uur serie kijken zonder belletjes.
Maar dit was wel heel pittig en als je er dan 6 hebt , merk je dat lichamelijk wel ff.
Wel fijn dat je dan zulke dingen vast kunt doen in de nachten. Dat probeer ik dan ook altijd als het rustig is, scheelt een heleboel