Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat is naar aanleiding van een open sollicitatie
Tijdens mijn gesprek maandag was de man die beslist of ik word aangenomen (en voor wie ik zou werken) ontzettend enthousiast en hij zei dat hij direct met de baas over me zou gaan spreken omdat het voor hem al een grote ja was. En dat mag ik dus morgen doen
Komt allemaal prima uit, want dinsdag loopt mijn huidige contract af. Dit zou dan mooi aansluiten. En het is een veel hogere en toffere functie dan wat ik nu doe (ben nu assistent en dit is executive) op dezelfde werkplaats als een goede vriendin van me, helemaal mooi dus
Maar dat is nog wel wezenlijk anders dan MDL-arts 
volgende week het laatste gesprek!
.
. Tot nu toe loopt alles nog positief, hopelijk maak ik in de komende dagen geen gigantische blunder of komt er geen "vriend van het bedrijf langs die een job wil hebben"
. Ik hoop ook dat ik op voorhand mijn contract mag tekenen, al vrees ik er voor. Nu maakt het niet veel uit, eind december loopt mijn interimcontract af en als ik in januari kom werken heb ik gewoon automatisch een vast, alleen is het fijner als ik al op voorhand echt een handtekening kan zetten
. 
Ik had mij ingelezen over het bedrijf, wat hun motto was en wat zij heel belangrijk vonden en over de functie uiteraard, maar nee... Zo'n reeks examen vragen over dat soort zaken die niet relevant waren tja. Heel apart in ieder geval.
dat is ook verschrikkelijk.!