kun je niet wat betekenen op de faculteit in het onderwijs?
_Nancy
Geplaatst: 09-12-14 19:50
Ik dacht ze juist artsen zochten als internist..
Wel zonde joh, zo'n geweldige opleiding gedaan en nu even geen werk..
gomir
Geplaatst: 09-12-14 19:52
Al naar gekeken, maar ook op dit gebied vooralsnog geen vacatures en daarvoor vragen ze vaak mensen met of educatieve achtergrond of veel klinische ervaring (de bijna-uittreders).
Tot 1-4 zit ik nog goed hoor Nancy, heb dus nog even de tijd... Er worden hier en daar wel internisten gevraagd, maar dan met name aandachtsgebied vasculaire of endocrinology. Veel van de jonge internisten hebben ook moeite om werk te vinden. En dan ben ik van de 40 met aandachtgebied IC (en dus al 2 jaar geen poli gedaan) ook niet de kandidaat die ze zoeken.
Gomir: je hebt waarschijnlijk ook al in België gekeken? Weet van vrienden die geneeskunde gedaan hebben dat het inderdaad niet simpel is maar die hebben nu uiteindelijk allemaal een plekje gevonden..
Morgen m'n sollicitatiegesprek, ben echt benieuwd!
Gomir, oh dat is in ieder geval wel prettig dan, dan heb je nog even om vervanging te zoeken..
Solleke, succes!
Net alweer een afwijzing binnen voor een vacature. Gister nog gesolliciteerd naar leerling plaats, hopelijk is dat wat!
Ineke2
Geplaatst: 10-12-14 16:30
Succes Solleke!
Ik ben net thuis van een sollicitatiegesprek en dat was een leuk gesprek, leuke mensen ook. Er zouden nog meer kandidaten komen, maar dit is wel een bedrijf waar ik echt graag zou willen werken. Hard duimen dus maar!
Vrijdag nog een gesprek gepland staan ergens anders
Ik duim voor je Ineke2 ! Lijkt me erg frustrerend Marcella
Hier gehoord dat ik door ben bij een vacature voor een baan die ik helemaal zie zitten! Zit nu in de laatste 5 van de 600 sollicitanten! Moet van 2 gesprekken de uitslag nog krijgen en via uzb ook alweer wat nieuws onderweg.. Toch vanmiddag maar ff rondjes solliciteren
Goed bezig Dungen en Ineke en Solleke succes! Hier heel weinig relevants en niets om op te solliciteren helaas ..
Ineke2
Geplaatst: 11-12-14 13:23
Ooo super spannend Dungen!!
Frustrerend Marcella... Dat iets dat ik gelukkig nooit heb gehad.
Net ook weer wat sollicitaties eruit gestuurd. Waarvan 1 naar een bedrijf dat klant is bij mijn huidige werkgever. Zou echt grappig zijn als ik daar aangenomen zou worden
Ik ook Ineke! Geen concurentie, klanten of leveranciers. (Al schijnen er wettelijk gezien wel wat omwegen te zijn..)
Morgen nog een gesprek.. Zou ik nog wat sollicitaties weg doen of niet.. of zou ik gaan verven vanmiddag
Konstantine
Geplaatst: 11-12-14 13:39
Als je kunt aantonen dat jouw belang groter is dsn het belang van je ex-werkgever kan die mooi de boom in volgens mij.
Dungen
Geplaatst: 11-12-14 13:43
Zoiets heb ik ook gehoord Konstantine. En een functie hoger schijnt ook te kunnen geloof ik.
Konstantine
Geplaatst: 11-12-14 13:47
Ik heb zelf een verbod op nevenactiviteiten, maar gezien ik van 12 uur werk niet kan leven kan mijn werkgever ook mooi de boom in, zo lang het geen directe concurrent is moeten ze zich er gewoon bij neerleggen.
Maar even laten lezen door een goede jurist en heb bijna alles weg kunnen strepen Ze hebben er zoveel in willen zetten dat het gewoon van geen kant meer klopte
Ik word ontslagen door bedrijfsreorganisatie. Had een vast contract. In de vaststellingsovereenkomst heb ik een streep laten zetten door het concurrentiebeding etc... Daarom mag ik overal gaan werken waar ik dat wil.