Hier laatste van de 3, mag er vrijdag weer in voor 4
Ik ga over t algemeen tegen 9.30-10.00 naar bed, tot een uur of 3/half 4 zodat ik nog iets met mijn paarden kan doen Dan plof ik in de avond vaak nog even op de bank
Hier ook vannacht de eerste nacht, ik hoef er maar twee.
Meestal ben ik rond 06.45 thuis, dan verzorg ik de honden en maak me klaar voor bed, lig dan rond 07.30 uur vaak wel in bed. Ontbijt doe ik maar net hoe het uitkomt, soms nog net op het werk en soms wel thuis. Altijd iets lichts.
Straks nacht 6/6 Deze ronde is het me goed afgegaan. Ik lig gemiddeld rond 9u erin. Slaap dan wisselend tot 13.50u (moet kids ophalen op school) of tot gemiddeld 15.30u, althans dat probeer ik
Ik ben meestal tegen 07:30u thuis na de nachtdienst, dan laat ik de honden uit en lig er vaak tegen 08:15u in. Slaap ongeveer van 08:30u tot 13:30, dan doe ik de honden even laten plassen en dan ga ik naar stal voor de paarden.
Probeer vaak van 20:00-21:30 nog even een powernap te doen, maar dat lukt de laatste tijd maar slecht. Heb blokken van 6 nachtdiensten, dan een week vrij en dan weer 6.
Ik meld mij ook! Ga vanavond mijn tweede reeks nachten in als verpleegkundige in het ziekenhuis. Voor slapen is altijd drama en de eerste nacht vind ik het zwaarste.
Kairos
Geplaatst: 26-11-24 05:28
Zijn we weer Met 2/2
Inmiddels in de fase: geen idee wat ik nog zou willen/moeten doen. Gisternacht best wel productief geweest, nu heb ik het maar gehouden op wat extra controle rondjes lopen en wat e-mails sturen
Hier zit nacht 6/6 er bijna op en het is heel rustig. 3 bedden leeg scheelt veel kan ik zeggen Volgende week maandag ben ik er weer. Nu even lekker vrij en sinterklaas vieren met de kids.
Hier ook weer aanwezig 2 van 3 Tijdje niet in het topic geweest.
Ik werk sinds februari op een nieuwe werkplek en hier heb ik 7 nachten in de maand. Om het weekend een blok van 3 of 4. Tussendoor nog gewone overdag diensten. Soms pittig maar over algemeen bevalt mij dit goed.
Ik ben meestal thuis tusen 7.30 en 08.00 als ik bij mijn ouders slaap laten zij de hond uit, anders wandel ik eerst nog met de hond. Dan probeer ik te slapen tot de hond mij wakker maakt (heb gelukkig een windhond die slapen ook hélemaal niet erg vind) en als ik bij mijn ouders ben toch wel tot 16-16.30.
Dat scheelt dan weer Shaya Ik heb in december een redelijk drukke maand, maar goed, die horen er ook bij.
6/6, morgenochtend de hoefsmid, dus ik trek hem door Wordt ook even pittig want vandaag maar 3 uurtjes geslapen
Shaya_
Geplaatst: 03-12-24 02:00
Dat is pittig inderdaad. Ik mag 5uurtjes slapen. Dan moet ik zoonlief op school ophalen. Op maandag en dinsdag is het altijd kort slapen en als ik eruit kom blijf ik altijd op. Anders kom ik in de avond niet in slaap. Ben niet de beste slaper Heb deze maand 12 nachten en door ziekte/feestdagen 2 korte vroege diensten. Maar draai normaal enkel de nachten.
Lis_Ol
Geplaatst: 03-12-24 03:45
Hier 4/4, Overdag weinig geslapen, net wel ff bezig geweest en nu rustig, dan oppassen voor een inkak moment
Na vannacht vakantie en na de vakantie direct weer 4 nachten
Nacht 2/2. Hierna dus 2 nachten vrij en dan zijn we er weer. Maar rustig in huis. Hebben zelfs 3 bedden leeg
SharonIndezz
Geplaatst: 04-12-24 02:35
Ik ben ook weer aanwezig.
Nu 2/5,weinig geslapen vandaag, en weinig te doen op het werk, behalve daarstraks een dikke storing, nu opgelost en alles loopt, dan zit ik letterlijk te niksen, word je ook erg moe van
3/4 Vandaag met een onbekende collega vanuit de flex. Heel fijn dat ze kon werken maar is wel wat onhandiger omdat wij toch wel een afdeling met veel ditjes en datjes zijn die je maar net moet weten. Maar opzich wel fijn gewerkt.