Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
kaatje77 schreef:@Goldenflower.
Pak die baan en bewijs dat je meer waard bent.
Het staat ook goed op je cv
Ik kon vorig jaar ook een baan krijgen als assistent accountant buitendienst en mijn loon was 1200,= BRUTO, dus je hebt niks te klagen hoor.
Mijn solli ging super.
Erg fijn bedrijf en volgende week hoor ik meer.
Ik hoop zo dat ik terug mag komen.
WenK schreef:Goldenflower gewoon doen. Jeetje das best netjes nog hoor! Toen ik, met enkel HAVO op zak, begon te werken verdiende ik 1200 GULDEN per maand voor 40 uur. Langzaam maar zeker ging ik steeds meer verdienen, komt vanzelf, bewijs maar wat je kunt en dan komt de beloning heus wel. En zo niet heb je een mooie ervaring waardoor je bij een ander bedrijf hoger in kan stappen.
WenK schreef:Ik was indertijd 17, vers van de HAVO af... Dat scheelt nogal. En (sorry als ik het mis heb) maar volgens mij is Goldenflower ook nog geen 23...
Ik ben inderdaad nog 22, dus val net buiten de groep.
Verder heeft het bedrijf geen CAO, dus het wordt wel lastig met bepaalde dingen. Maar ik krijg wel 25 vakantiedagen en overwerk wordt uitbetaald.Soda schreef:Ik zou het ook doen Goldenflower! Vanuit een baan solliciteren is altijd makkelijker dan als je werkeloos bent. Bovendien verdien je nu wat en als je werkeloos bent niet. Je kan nu rustig uitkijken naar een leukere/beter betaalde baan zonder dat er druk achter zit. En werkplezier en -ervaring is niet altijd uit te drukken in geld (zei de academicus met een mager MBO-salaris die de afgelopen 1,5 jaar ontzéttend veel geleerd heeft op haar werk en daarbij ook supercollega's had)
Maar dan wordt wel lastig ivm aanbod van een baan.
Maar dat afspraak had ik al 2 weken geleden gemaakt.

Patriciavt schreef:Ik hoor het vandaag..
Wachten duurt te lang, helemaal als je niet weet hoe laat iemand kan bellen
Ik zit ook te wachten op een bedrijf, die lijkt me ook heel leuk.
Anders bel je rond 16.00 uur naar het bedrijf of je wacht netjes totdat je gebeld wordt.WenK schreef:Goldenflower. Ik was toen administratief medewerkster bij een hypotheekbemiddelaar. Haha ik weet dat nog zo goed omdat het mijn 1e baantje was.![]()
25 dagen is overigens wel vrij normaal, hier heb je 24 vrije dagen en 3 atv dagen. Dat overwerk uitbetaald word is heel netjes!

Goldenflower schreef:Patriciavt schreef:Ik hoor het vandaag..
Wachten duurt te lang, helemaal als je niet weet hoe laat iemand kan bellen
Daar weet ik ook alles van.Ik zit ook te wachten op een bedrijf, die lijkt me ook heel leuk.
Je moet gewoon wachten. Geduld is schone zaak, he.Anders bel je rond 16.00 uur naar het bedrijf of je wacht netjes totdat je gebeld wordt.
Wat voor functie is het?

Nog even en dan ruk ik telefoon uit haar handen.
Ik heb trouwens 32 vakantiedagen per jaar, ambtenaar he? 

sonjim schreef:Hoeveel jaarcontracten heb je nu gehad dan?? Na 3 jaarcontracten is het verplicht een vast contract te geven.