Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

)
. Respect voor de mensen die wel al begonnen zijn!! 
. Veeeeeeel gebeurd.
Niet fijn als je moet aanleggen / voor een brug ligt / door de sluis moet. Maar goed
Ik heb het overleefd
Ik had zelfs nog mijn boekjes voor geschiedenis meegenomen, maar daar heb ik natuurlijk maar 10 minuten in zitten lezen
Had het kunnen weten

.
Maar nu heb ik net m'n computer aangezet en dan is het altijd zoo moeilijk om hem weer uit te zetten en verder te gaan
DaphneL schreef:Ik had vanochtend ineens een goede bui met leren, heb het voor elkaar gekregen om 2 uur aan een stuk door te lerenMaar nu heb ik net m'n computer aangezet en dan is het altijd zoo moeilijk om hem weer uit te zetten en verder te gaan
DaphneL schreef:Ik had vanochtend ineens een goede bui met leren, heb het voor elkaar gekregen om 2 uur aan een stuk door te lerenMaar nu heb ik net m'n computer aangezet en dan is het altijd zoo moeilijk om hem weer uit te zetten en verder te gaan
Begin maar met een Duits examen, dat vind ik het allermakkelijkst, heb ik alvast wat gedaan
en dan daarna het echt leerwerk
Maarja, mijn computer staat altijd naast me, en volgens mij probeert ie mij gewoon steeds te vertellen dat ie graag wil bokken

DaphneL schreef:Ja dat probeer ik dus ook steeds, maar dat werkt dus écht niet als ie aan staatMaarja, mijn computer staat altijd naast me, en volgens mij probeert ie mij gewoon steeds te vertellen dat ie graag wil bokken