Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik doe staatsexamen VWO in nederlands, geschiedenis en Engels.

Het was toch gewoon de vraag welke argumenten de ene gaf die tegengesteld waren aan die van de ander, en andersom?Athelas schreef:Ik had vandaag Nederlands. Vond het een lang examen, deed er veel langer over dan al m'n oefen examen.
Maar het zal wel een 6je zijn hoop ik!
Incroyable schreef:Nou ik had wiskunde A vandaag en dat viel me vies tegen. Zaten echt een paar baggeropdrachten tussen en ik vond het echt in de verste verte niet lijken op de examens van eerdere jaren terwijl ik er toch echt een heel aantal gemaakt heb.. Hopelijk een beetje een oké cijfer. Ik ga niet kijken naar de antwoorden, dat vind ik echt paniek maken om niets haha. Is nu toch niets meer aan te veranderen.

Ik heb mijn cijfer al soortvan uitgerekend, moet (zonder die extra punten voor doorrekenfouten) tussen de 7,4 - 9,2 zitten... Het scheelt alleen dat er niks van exponentiële groei erin zat en heel weinig van breuken herleiden (1 vraag van 3 punten...), zijn mijn 2 slechtste dingen bij wiskunde... en scheelt nou dat daar weinig van naar voren kwam.Calanthe schreef:2 dagen te laat, maar ben enorm inactief geweest op bokt
Het zou denk ik aan mij liggen maar volgens mij ben ik een van de weinige die wiskunde écht makkelijk vondIk heb mijn cijfer al soortvan uitgerekend, moet (zonder die extra punten voor doorrekenfouten) tussen de 7,4 - 9,2 zitten... Het scheelt alleen dat er niks van exponentiële groei erin zat en heel weinig van breuken herleiden (1 vraag van 3 punten...), zijn mijn 2 slechtste dingen bij wiskunde... en scheelt nou dat daar weinig van naar voren kwam.
Had wel iets van een boxplot verwacht of iets, dat je meer met het formuleblad zou moeten werken zegmaar
Calanthe schreef:Incroyable schreef:Nou ik had wiskunde A vandaag en dat viel me vies tegen. Zaten echt een paar baggeropdrachten tussen en ik vond het echt in de verste verte niet lijken op de examens van eerdere jaren terwijl ik er toch echt een heel aantal gemaakt heb.. Hopelijk een beetje een oké cijfer. Ik ga niet kijken naar de antwoorden, dat vind ik echt paniek maken om niets haha. Is nu toch niets meer aan te veranderen.
2 dagen te laat, maar ben enorm inactief geweest op bokt
Het zou denk ik aan mij liggen maar volgens mij ben ik een van de weinige die wiskunde écht makkelijk vondIk heb mijn cijfer al soortvan uitgerekend, moet (zonder die extra punten voor doorrekenfouten) tussen de 7,4 - 9,2 zitten... Het scheelt alleen dat er niks van exponentiële groei erin zat en heel weinig van breuken herleiden (1 vraag van 3 punten...), zijn mijn 2 slechtste dingen bij wiskunde... en scheelt nou dat daar weinig van naar voren kwam.
Had wel iets van een boxplot verwacht of iets, dat je meer met het formuleblad zou moeten werken zegmaar

Athelas schreef:yvettt02 schreef:[ [url=m/MeVYGo.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
Ik zie zo op tegen morgen.Kan eerst lekker 3 uur geschiedenis gaan maken en dan nog eens 3 uur bio. Ik heb oprecht geen idee hoe ik nog concentratie over ga hebben voor bio?
Athelas schreef:yvettt02 schreef:[ [url=m/MeVYGo.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
Ik zie zo op tegen morgen.Kan eerst lekker 3 uur geschiedenis gaan maken en dan nog eens 3 uur bio. Ik heb oprecht geen idee hoe ik nog concentratie over ga hebben voor bio?
Mijn concentratie is al op halverwege de eerste toets
Ik heb morgen ook Bio, na al twee toetsen slecht te hebben gemaakt zakt de moed me een beetje in de schoenen...
Ik heb het de afgelopen jaren echt een rotvak gevonden en het gaat zo erg van de vragen afhangen. Ik moet een 4.2 halen om een 5.5 te blijven staan, maar of ik dat red..
maar moet goed komen, de rest van de oefen examens die ik heb gemaakt van natuurkunde gingen wel goed dus hoop dat het morgen wat mee valt...
Kairos schreef:Weet iemand in hoeverre vwo natuurkunde verschilt met havo natuurkunde? Twijfel om morgen nog even op mijn dooie gemak een examen op vwo niveau te maken, omdat ik alle havo examens al heb gemaakt...
FlameHorse schreef:Kairos schreef:Weet iemand in hoeverre vwo natuurkunde verschilt met havo natuurkunde? Twijfel om morgen nog even op mijn dooie gemak een examen op vwo niveau te maken, omdat ik alle havo examens al heb gemaakt...
Denk meer inzicht en ook o.a. astrofysica en quantum hebben wij erbij. Anders ga je gewoon naar natuurkunde uitgelegd en ga je een paar mechanica opgaves oefenen ofzo? Elektriciteit en dat soort onderwerpen kan ook wel denk ik.