Net mijn cijferlijst opgehaald, miet verwacht zulke hoge cijfers te hebben gehaald voor mijn examens! 9.5 voor duits Herkansers allemaal heel veel succes!
Heel veel succes met jullie herkansingen. Jullie kunnen het!
edwardway
Geplaatst: 17-06-16 12:18
Dank jullie wel!! Mede herkansers, succes! En natuurlijk aan de geslaagden: gefeliciteerd!
Balen voor degenen die zijn gezakt!
Amira_
Geplaatst: 17-06-16 15:25
Ik twijfel heel erg of ik wiskunde zal herkansen. Ik had een 6.2 maar ik heb een 6.3 nodig om een 7 te staan. Weet ook dat ik beter kan dan hoe ik dit examen gemaakt heb, maar denk ook; ik ben al geslaagd dus wat maakt het uit. Heeel lastig dit
Dat is dus het probleem, zin om te leren heb ik ook niet echt
edwardway
Geplaatst: 17-06-16 17:16
Maakt het uit voor je opleiding of je een 6 staat? Anders zou ik het niet doen...
Iemand die toevallig op lyceum bisschop bekkers zit of daar examentraining doet? Ik ben als de dood dat ik niet weet waar ik moet zijn .In de mail staat ook niks.
Als het voor je opleiding niet uitmaakt zou ik het lekker laten, niemand die er ooit nog naar kijkt!
Joy_Mennings
Geplaatst: 17-06-16 17:42
Minke_ schreef:
Maakt het uit voor je opleiding of je een 6 staat? Anders zou ik het niet doen...
Iemand die toevallig op lyceum bisschop bekkers zit of daar examentraining doet? Ik ben als de dood dat ik niet weet waar ik moet zijn .In de mail staat ook niks.
Geslaagd met een 7,4 gemiddeld voor havo! Mijn school eist een 7 gemiddeld om naar vwo door te kunnen stromen, dus dat heb ik ook gehaald En gefeliciteerd aan alle geslaagden hier!