Verder studeren zie ik nog even niet zitten haha, ben er wel klaar mee :p
DideH: Pff wat vervelend zeg! Kan me voorstellen dat je daar boos van wordt.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

DideH schreef:Gefeliciteerd Missy!![]()
Ik ben het inmiddels mijn school echt spuug en spuugzat. Ze heeft zich wederom weer niet aan de afspraak gehouden. Als ik het concept vorige week woensdag in zou leveren, zou ze er dit weekend naar kijken. Dus ik kei en kei hard gewerkt om het woensdag's in te leveren en nee hoor; weer niks![]()
Na wederom een klacht bij de praktijkcoordinator krijg ik te horen dat ik voorloop op de rest en dat dat niet handig is en dat ik wellicht maar gewoon mijn eindpresentatie 2 a 3 weken moet verplaatsen omdat mevrouw het zo druk heeft![]()
Die staat verdomme al sinds begin april gepland voor aankomende donderdag
![]()
Sorry voor de egopost jongens, maar ik ben de hele dag al zooooo boos.

Hij gooit er nu wel vaart achter, want moet ook een groot deel schrijven voor vrijdag.Tjah ik ben er blij mee, wil voor 1/7 klaar zijn
last die van je schouders valt?
DideH schreef:@Laura Supergoed zeg! Gefeliciteerd!last die van je schouders valt?
@Celien Wel super naar dat hij dat niet eerder heeft gezegd zeg! Had een hoop tijd gescheeld...
@Laurahhh Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe ze dat hier doen met wanneer cijfers te geven. Volgens mij krijg je bij ons uiterlijk 24u voor je verdediging te horen of je op mag voor je verdediging of niet. Op mogen = product in ieder geval voldoende. Denk dat we het echte cijfer ook pas na verdediging krijgen.
Ben hier op mn strepen blijven staan en doe donderdag toch mn presentatie. Kreeg vannacht feedback van docent, maar het is amper feedback te noemen, dus in hoeverre ze het goed doorgelezen heeft is vraag 2
suus_pepper schreef:Bij ons noemen ze de verdediging een vragenronde. Ze vinden het hier niet zo erg als je iets niet weet. Ze adviseren zelfs om het rapport mee te nemen.
Laurahh: super goed! Dan komt je verdediging ook wel goed!
Mijn docent mocht niks zeggen, maar ze zei wel dat ze er heel veel vertrouwen in heeft. Dus ik denk dat het goed gaat komen
ik duim voor je mee dat het toch nog goed komt laurahh! 

Wil eigenlijk ook volgend jaar al beginnen, maar heb ook nog het derde jaar van m'n andere bachelor lopen en zucht...

Heb al een fulltime baan en krijg geen studiefinanciering meer. Dus zakken en een half jaar extra school zou redelijk dramatisch zijn. Vrees dat ik de fulltime baan dan ook kan vergeten.. Maaaaar, ik mag niet zo doemdenken!
Succes met je herkansing en sollicitatie!
Ik duim met je mee dat alles uiteindelijk gewoon helemaal goed komt en dat we straks gewoon allemaal lachend met ons papiertje een feestje kunnen bouwen
Alleen niet tegelijk begonnen, waardoor ik dit jaar Rechtsgeleerdheid afrond en volgend jaar Bestuurskunde